Ik weet niet of ik het zo goed heb geschreven. Via Villa zou een stichting zijn die je kan helpen bij oppas oma's en opa's. Ze zouden iets uitzoeken met belastingen ofzo... We zouden nl graag meer informatie willen hebben over deze stichting. Mocht je iets weten dan hoor ik het graag. Groetjes Marina
Neem eens een kijkje op http://www.viaviela.nl. Volgens mij zijn hierover al meer topics. Zoek maar eens op ViaViela. Groetjes, Josien
Wij maken ook gebruik van Via Viela, sinds januari. Je moet het zo zien dat hun eigelijk een soort gastouder bureau zijn. kijk maar eens op www.viaviela.nl Lees eerst maar eens door en als je nog wat vragen hebt, dan zou ik zeggen vraag maar raak! groetjes
Nou we gaan ze eens even benaderen. In ons geval zal het alleen voor de winterperiode zijn. Maar is toch mooi meegenomen als in de website begrijp. Iedereen super bedankt voor de reactie's.
ik snap het niet helemaal.. ik pas bijv. 1,5 dag op mijn neefje.. kan ik daar iets voor krijgen en wat betaald mijn zus dan?
Onder oppas en kinderopvang staan hier meerdere berichten over. Even de zoekfunctie gebruiken. Kwebbel