dat lijkt me niet, of je moet een bruna hebben bv met postkantoor maar geloof niet dat de rdw vandaag werkt
Centrum is wel gewoon geopend volgens mij maar of daar ook iets is om over te schrijven ? Ben er niet bekend..
overschrijven moet bij een postkantoor en die staan gekoppeld met een pc aan de rdw. nou die werken echt niet op zondag
mijn vent zegt.... heel heel misschien kan het via een autobedrijf wat open is. die kunnen ook ten naam stellen. maar hij weet het niet zeker
Een autobedrijf dus.. Ik weet wel dat je hier in Den Haag gewoon op zondag kunt overschrijven dus lijkt me niet dat de RDW dicht is?
Ik zag dat er in de Grote Houtstraat een postkantoortje is nu (zo schuin tegenover de Albert Heijn). Zou die open zijn en het kunnen doen? Edit: helaas gesloten: Openingstijden PostNL postkantoor Grote Houtstraat 185 in Haarlem
Ako is ook helaas gesloten.. Amsterdam bruna is ook een optie, dus we rijden daar nu maar heen. Bedankt voor de reacties!!
De ako in haarlem schalkwijk winkelcentrum heb je een post nl balie. Daar kab je je auto overschrijven.. maar weet niet of die open is. Moet je de ako ff bellen