Hoe was jouw dag vandaag!?

Discussie in 'De lounge' gestart door BeingMommy, 23 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    Hallo dames,

Titel zegt het al.
    Hoe was jouw dag vandaag!?

Wat leuks gedaan?
    Iets meegemaakt?
    Je hart even willen luchten over een gebeurtenis op de dag?

Deel het hier!

2. Sabrine1984

Sabrine1984 Niet meer actief

Mijn dag was super! We hebben een auto gekocht voor mij, een toyota aygo. Zo onwijs blij mee! Volgende week kunnen we m ophalen :)

3. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    Ooo super Sabrine!! Wat heerlijk, een eigen autotje.
    Geniet er maar lekker van!

4. knap

knap Niet meer actief

prima tot nu toe. verjaardag geweest. nieuwe school spullen voor zoon lief gekocht als verrassing. het leukste vond hij zijn passer. nu nog nog een Nederlands worden boek kopen

5. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    Altijd leuk zulke dingen, knap!
    Heb daar zelf ook fijne herrineringen aan, nieuwe schoolspullen. Klinkt raar, maar denk met plezier terug aan de middag als ik ging inkopen samen met mijn moeder of als zij als verassing dingen voor mij gehaald had : ) ..

6. Sabrine1984

Sabrine1984 Niet meer actief

Dank je :D Ga er zeker van genieten.

Hoe was jou dag? Nog wat leuks gedaan?

7. Coquelicot

Coquelicot Niet meer actief

Hier een heel leuke dag gehad. Het weer zat niet mee, dus zijn we naar een stadje aan de Loire gereden waar we nog niet eerder zijn geweest (uurtje hiervandaan).

8. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Een lekker luie zondag, geen verplichtingen, uitgeslapen, beetje in huis gerommeld en verder lekker niksen, filmpje kijken etc, heerlijk!!

9. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    vanmiddag naar de kermis geweest en later nog een ""nieuwe"" motor gekocht voor mij, exact de zelfde als ik al heb, van 2 gaan we nu 1 goede maken :D:D

10. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Onze dag was super! Vanmorgen eerst naar een kinderbeurs geweest waar ik veel kleding voor weinig heb gekocht voor de kinderen. En vanmiddag is een vriendin met haar vriend en zoontje van bijna 1 op bezoek geweest. Gezellig bijgekletst en lekker gegeten. Nu met mijn man op de bank nog wat tv kijken. Een drukke maar gezellige zondag!

11. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    Aaah heerlijk dames! Klinkt allemaal super.

@Sabrine Hier genoten van de dierentuin, was veel regen. Maar later klaarde het op en hebben heerlijk rondgelopen en genoten..

12. mammievan2

mammievan2 Fanatiek lid

31 mrt 2012
    1.207
    0
    36
    Ben naar de kermis geweest met de kids de oudste ging voor het eerst met mij in dd botsauto's hij vond het helemaal geweldig

13. missmamsie

missmamsie Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    Heerlijke familiedag gehad:) Met opa en oma, manlief en kinders het laarzenpad van de Balij in Zoetermeer gelopen, daarna thuis lekker bakkie gedaan en met elkaar gegeten. Heerlijk! :)

14. furby

furby Bekend lid

14 mrt 2010
    848
    99
    28
    NULL
    NULL
    Heerlijk :D

Vanmiddag hadden wij de verjaardag van ons neefje, daarna nog een bakkie gedaan bij mijn schoonouders en toen we thuis kwamen met een kom soep op de bank een film gekeken!

En we hebben beide vakantie vanaf morgen dus dat is een super fijn gevoel!!

15. Smnee

Smnee Niet meer actief

Lui! We hebben vandaag geen klap gedaan. Wel teruggedacht aan precies twee jaar terug, het is vandaag namelijk onze trouwdag :)

16. furby

furby Bekend lid

14 mrt 2010
    848
    99
    28
    NULL
    NULL
    gefeliciteerd Smnee!

17. knap

knap Niet meer actief

Jij ook een leuke dag gehad zo te zien. ;)

18. mamabri

mamabri Niet meer actief

Mijn dag begon uiteraard zoals bij iedereen om 0.00 uur. Toen liep ik mee in een nachtoptocht. Die was een uur eerder begonnen en ik heb gelopen tot half 2 vannacht. (dit allemaal in de regen :x) Toen zijn we een uurtje naar de kroeg gegaan met alle groepen, waar ik een cola heb gedronken en een hamburger heb gegeten. Om half 4 was ik thuis.

Ik ben om 11 uur opgestaan en heb verder de rest van de dag rustig aangedaan, ben vanmiddag nog wel even op visite geweest. Kortom ik was de hele dag brak, maar heb het o zo leuk gehad :)

19. Denise K

Denise K Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.230
    354
    83
    Vrouw
    Heerlijke ochtend gehad. Met z'n 4tjes naar de Krammersluizen gereden om uit te waaien op de uitkijktoren en te wandelen. Helaas werd dochter vanmiddag wakker met hoge koorts. Beetje een domper, voor haar uiteraard, maar wij zitten ook nooit rustig al een van de kindjes ziek is ;). Ze is heerlijk gaan slapen, maar ik ga zo toch nog even kijken..

20. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Echt een saaie flutdag.
    Bah beh blij dat het morgen weer maandag is!

Deel Deze Pagina