Kind fietst tegen auto buurman

Discussie in 'De lounge' gestart door Nurse1989, 30 jul 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nurse1989

    Nurse1989 Actief lid

    10 jul 2021
    161
    175
    43
    Hai!

    Mijn zoontje was aan het rondjes fietsen op een plek waar geen auto’s geparkeerd mogen staan.

    Toen die de steeg uit reed stond daar in ene toch de auto van de buurman geparkeerd en is daar tegenaan gefietst omdat hij niet meer kon remmen.

    Ik heb gewoon een wa verzekering voor ons gezin en heb dit gemeld aan de verzekering.

    Maar nu komt de buurman dat ik vanuit zijn verzekering een auto schade formulier moet invullen? Kan dit kloppen?

    Ik heb er echt geen verstand van, en dit is de eerste keer dat ik iets via verzekering moet doen.

    Dacht altijd dat schadeformulier alleen moest als je schade met een auto had gereden?

    Thanks!
     
  2. MissXray

    MissXray Fanatiek lid

    19 sep 2020
    1.695
    1.613
    113
    Vrouw
    Nee hoor aanrijding fiets - auto is het formulier ook voor!
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  3. Forumnaam

    Forumnaam Bekend lid

    19 okt 2019
    736
    1.505
    93
    Ligt aan de verzekering. Ik moest ook een formulier invullen toen mijn zoontje tegen buurvrouw haar auto aangekomen was. Zij moest dat van haar lease maatschappij. Daarnaast inderdaad ook het formulier van de aansprakelijkheidsverzekering. Hoop gedoe, maar ach
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  4. sannever

    sannever Fanatiek lid

    22 jan 2014
    1.716
    1.529
    113
    Vrouw
    Thuis
    Ik zou het formulier wel invullen maar het kan ook nadelig zijn voor je buurman omdat hij fout geparkeerd stond.Ik weet niet of er veel schade is?Als het alleen maar een krasje oid is kan het voor je buurman "voordeliger" uitpakken als de schade onderhands geregeld word.Met je zoontje alles goed?
     
  5. LesGra

    LesGra Bekend lid

    2 jun 2017
    529
    350
    63
    Vrouw