Wie heeft een goede niet al te dure (tweedehands) moederfiets gekocht?en waar hebben jullie die gevonden?ik heb geen idee en vind de fietsen behoorlijk prijzig maar goedkope zijn misschien niet goed...
Via de fietsenmaken,was wel nog bijna 400 maar met kinderstoeltje etc. erop.Vond ze via MP ook vrij prijzig voor een goeide dus dan liever zo.
Marktplaats heb ik gezien en daar komen ze ook op rond de 400 voor een goede...maar ik gen bang als je lager gaat dat het dan niet echt een goede fiets is. Beter wat duurder en er lang mee doen dan eentje die zo iets mankeert!welke bevalt jullie?of maakt het merk/type niet zo uit? Ik heb misschien al een optie maar wilde wat ervaringen van jullie!
Montego Liberty 3 heb ik hier. Deze is met 3 versnellingen, maar je hebt hem ook met 7 versnellingen.
Hier een Cortina Roots met 7 versnellingen. Erg blij mee! Via Marktplaats voor 200 en via een andere verkoper via Marktplaats 2 stoeltjes van Bobike en bijpassende fietstassen voor 70. Goed zoeken en je vind vast wel iets binnen je budget. Waar ze veel geld voor vragen, wil niet per definitie meteen beter zijn!
Ik ben er ook erg blij mee. Nu is wel mijn standaard en jasbeschermer aan vervanging toe. Gelukkig zijn deze bij de gewone fietsenzaken te verkrijgen en niet zo duur. Heb jij hem ook via Marktplaats of nieuw gekocht?
Ik heb de montego liberty 3. Hele fijne fiets vind ik zelf. Ik heb hem alleen wel nieuw gekocht. Was 650 kwijt inclusief 2 zitjes
Meiden heel erg bedankt!het lijkt erop dat ik ga voor een zo goed als nieuwe montego liberty 3 dankzij dit forum! Heb nu al zin om lekker te fietsen met m'n ventje!