De spaaractie die op dit moment bij Plus loopt is voor keramische pannen van Daniel Courtier. Over de pannen zelf kan ik eigenlijk niets vinden op internet. Wel dat er de afgelopen jaren bij meerdere winkels (Jumbo, Avia, ed) gespaard kon worden voor diezelfde pannen. Dus is er best kans dat iemand van jullie deze pannen al een poosje in gebruik heeft. Wie heeft deze pannen ook? En zijn het goede pannen? Ik hoop dat iemand mij meer kan vertellen over de pannen.
Niet dezelfde pannen maar ik denk zelf dat zulke acties gebruikt worden om van pannen af te komen die net niet goed genoeg zijn zeg maar. Ik heb met een actie gespaard voor pannen van bk, de eerste keer dat ik de koekenpan gebruikte trok ie meteen krom en das niet erg handig op een keramische kookplaat. Anderen die ik ken met die pan daar trok ie ook meteen krom. Ik had ook precies gedaan wat er in de gebruiksaanwijzing stond om de pan goed te houden. Ik heb dus een splinternieuwe pan waar ik niks aan heb.
Wij hebben er 2 van en de duurzaamheid is wel goed, maar het bakken kan beter, bakt snel aan of je moet heel veel olie of boter gebruiken. Liever een Tefal met goede anti-aanbaklaag.
Bedankt voor de reacties. Hier was ik een beetje bang voor. Dan ga ik denk ik naar voor 'gewoon' Tefal ofzo. Ik wil als ik nieuwe pannen koop het wel graag in 1x goed