Hallo, Weet iemand of je je vodafone contract kunt opzeggen of afkopen bij vodafone? Ml heeft (verdorie) 2 abonnementen lopen waar ik dus niks vanaf wist! We betalen ons hier blauw aan aangezien ik ook een abonnement bij vodafone heb lopen. Lees iets over opzeggen en afkopen maar staat niet bij wat doe afkoopsom dan is. Iemand ervaring ermee? Liefs,
volgens mij is de afkoopsom de resterende maanden van het contract, dus stel maandtermijn is 35 euro en je moet nog 10 maanden dan zal dat 350 euro zijn. ml 2 contracten lekker slim inderdaad. zonde van het geld,
Ik heb hier een tijd terug ook voor gebeld naar vodafone, maar dan moet je hem gewoon afkopen in een keer.
Omdat het een sukkel is!!!:x Volgens mij is 1 telefoon daar al van verkocht en 1tje van onze iPad,maar we hebben Wifi! Maar toch even aankijken want volgens ml lopen die in april af (zegt hij net) Maar fijn om te weten dat je dan gewoon het maandelijkse bedrag x het aantal maanden moet betalen. Bedankt!
Hahaha, nee het abonnement natuurlijk. Je kunt namelijk wel een abonnement van eigenaar laten wisselen. Ik weet niet hoe lang ze nog lopen? Hoe dan ook: Als je je maandbedrag in 1x moet betalen om op te zeggen, kun je hem net zo goed maar gebruiken. Dan heb je tenminste nog iets voor je geld.
Dat vind ik ook en dan kun je jullie iPad ook nog gebruiken als je ergens anders bent waar geen WiFi is. Tenminste, als je graag online wilt natuurlijk buitenshuis .