Wij kregen een briefje in de brievenbus dat de postbode langs is geweest maar dat we niet thuiswaren en dat het pakketje naar een afhaalpunt gebracht is. Alleen nou hebben wij niks besteld? Er staat ook geen barcode of iets anders op. Iemand enig idee hoe dit kan? Of wat het dan kan zijn? Heb nog geen rijd gehad om te kijken bij het afhaalpunt (en nu geen auto).
volgens mij klopt dat niet ik heb andere mensen daar ook weleens over gehoord en die gingen naar het postkantoor en hoorde dat ze niet de enige waren siw zo'n briefje hadden gekregen en dat het een soort oplichting was ofzo er stond ook geen naam op bij die mensen alleen adres
Ja of ouders van nu babybox. Die heb ik ook een keer via de post gekregen zonder dat ik het wist (had hem ook al in de winkel opgehaald). Toen ik een briefje in de bus had vond ik het ook heel raar, maar bleek dus die babybox te zijn. Misschien dat je postnl even kan bellen en vragen of hun kunnen zien wie de afzender is?
Hier denk ik ook aan. Al werd die vorige keer bij mij gewoon voor de deur gegooid toen we niet thuis waren.
Heb PostNL gebeld! Ze vond het super raar hoe het briefje in gevuld was (of wel;niks ingevuld Haha). Maarrrrr na zoeken zijn we erachter, Herbert pakketje was voor de buren Haha. De bezorger had zich waarschijnlijk vergist!