http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/643002-weet-niet-wie-mijn-vader-23.html Hier een update omdat er momenteel zoveel gebeurd ben ik het topic een beetje vergeten Maar het gaat goed. Ik heb mijn vader leren kennen op 1 januari en sinds dien hebben we dagelijks contact, we spreken veel ook over vroeger en uiten onze emoties helaas wonen we 180 kilometer van elkaar vandaan maar omdat ik momenteel in scheiding lig is het allemaal moeilijk Nog altijd heb ik niets meer van mijn familie gehoord niet van mijn moeder mijn zusje mijn ( vader die mij erkent heeft ) ook niet van mijn oma. Het verhaal is dus wel duidelijk ook mijn tante ( zus van mijn moeder ) heeft geen contact meer met mijn moeder omdat mijn moeder gezegd heeft dat ze moet kiezen en mijn tante vind het een vreemd verhaal waarom mijn moeder niet open en eerlijk kan zijn dus heeft ze het contact verbroken Ik ben dus wel heel blij dat ik deze stap heb gezet. Hij staat mij nu heel veel bij in deze moeilijke tijd ookal ken ik hem nog maar net het voelt heel goed
Jammer dat je familie je laat vallen tijdens zo'n moeilijke periode maar wat fijn voor je dat je vader er wel voor je is. Sterkte en dat je maar een fijne band met hem mag opbouwen!