Vorig seizoen was heel leuk. Over deze houd ik nog even mijn mond aangezien ik zie dat hij nog uitgezonden moet worden
Voor het eerst een stukje gekeken. Vond het erg grappig. Die ene vrouw met krullen die mee doet (jacobien) ken ik van een ander tv programma maar kan niet mijn vinger erop leggen welk programma.
Eentje vind ik in ieder geval niet echt een kerel, sorry. "lekker je haartjes wassen, maskertje erin, lekker föhnen" brrrr
Hahaha ja dat is de man van jacobien. Ik vond hem een tikkie te verwijfd. Ach laat hem genieten van de wilde krullen van z'n vrouw..zelf is hij best kaas dus er valt weinig te wassen en the föhnen.
Ik kan het me niet meer herinneren van vorige keer. Maar het viel me op dat er veel leeftijdsverschil was. Leuk trouwens om die tweeling weer even te zien.
Ook! Ze stond er om bekend een golddigger te zijn, ging achter Johnny de Mol en Arie Boonsma aan dacht en heeft kort wat met Martijn Krabbe gehad... (als je de bladen mag geloven) En nu was ze dus na 3 maanden zwanger van een bekende kapper.... Apart verhaal. Wel een dikke keet dus ze heeft het goed voor elkaar met haar 24 jaar zullen we maar denken.
Brr ik krijg echt de kriebels van die Bien en Arjen. Zij is gewoon een aandachtsgeile golddigger en hij is overduidelijk zo gay! Het is mij echt een raadsel waarom die twee samen zijn, alhoewel zij heeft nu centen en hij kan mooi nog even in de kast blijven.
Wij vroegen ons ook al af hoe die baby er is gekomen, ik denk dat 'ie heel hard aan een man heeft moeten denken.. Zij zat inderdaad in The Bachelor en in Take Me Out. Was zij niet degene die bij The Bachelor ineens haar borsten liet ziet aan die man, toen ze daar bij dat water waren? Wij hadden toen ook al zo'n hekel aan haar Dat 'piraten-stel' vind ik echt té leuk. Zo heerlijk zichzelf. Ik moest zo lachen toen 'ie, met z'n baard en hoofddoek, op z'n skeelers de stad door ging met die knuffel in de draagdoek