Die Maik is wel echt een lieve pappa zeg! Omg die arthur... Kijk vanity dat was pappa vroeget op tv toen jij nog kleine vanity was. Toen vond mamma pappa nog leuk.... 🙄Kots...! Was de eerste en gelijk de laatste aflevering zonder bien en arjan 🤓
Oh man, Arthur.. Misschien kan 'ie hier ook een mooie verklaring voor schrijven op facebook Ik vind Esther en Martijn zó leuk he.. Zo lief hoe Martijn echt stapje voor stapje door het huis liep, zó voorzichtig. En Esther.. Toen ze net thuis waren, vond ik haar echt zo'n prachtige pas-bevallen vrouw. Ze zag er doodmoe, maar ook zo gelukkig uit.
Wel jammer dat dit de laatste uitzending was...vorig jaar had ik er niks mee maar ik vond het nu prima vermaak!
Ja is zeker jammer. Mag wat mij betreft een dagelijkse soap worden. Of eens zo'n programma net als one born every minute van tlc, maar dan in NL.
Jaydee j en d waren de voorletters van de oma's en omgekeerd is het dee jay wat dan weer zijn beroep is
Ach ik hou ook niet zo van die humor van Arthur, maar het lijkt mij zo'n goeie jongen. Het zou ook niet in mij opgekomen zijn om gehaktballen aan Dirk Kuijt te geven of zover door te denken over getallen, geboortedata, letters en namen. Maar er zit geen kwaad in volgens mij. Dan die Maik die zegt de baby te laten vallen als het een meisje was geweest, die humor vind ik vervelender. Of zn zooi overal neerpleurt, want daar zijn vrouwen voor.
Ja ik hoorde wel iets over dj omgekeerd, maar ik dacht serieus even dat ze dus Jd heette, leek me al zo raar