Huh.. Dat gezin had net een newbornshoot maar op het wandplankje stond de newborn foto van hun dochtertje al afgedrukt terwijl ze zogenaamd die dag de shoot hadden gehad?
Bovenal staat iig dat het een irritant kakwijf is. Ben echt benieuwd of iemand hier op zp (alsof je dat nu nog toe durft te geven😂 bevriend of familie van haar is en of ze in het echt net zo tenenkrommend is.
Pppfff, ik dacht dat het niet irritanter kon na 'Bien'.. Maar die Arthur werkt me ook behoorlijk op de zenuwen zeg.. Martijn en Esther vind ik leuk.!
Ik vind het stel van vorig jaar zo leuk!! Met die tweeling en die jongen waarvan zijn vader stierf.. Ik heb toen zo meegejankt!
Net even terug gekeken.. Wij houden ook niet van standaard, maar om nu een muurschildering van jezelf op de babykamer te maken.. Tja, zou niet mijn keuze zijn. Leuk dat ze elke aflevering even terug blikken op een stel van vorig seizoen!
Vanity, als je de v en de y weghaalt heb je omgedraaid tina en als je gewoon zo leest heb je de a van arthur. Joh, had je dr net zo goed assepoester kunnen noemen, heb je allebei de a aan het begin, en he! ook een t en een r, en van tina de a en de t!
Snappen jullie niet dat het meeste ook zo in elkaar is gezet door de redactie? ik heb van Arthur zelf ook gehoord dat het het echt belachelijk vind dat ze het stukje over de naam 3x hebben uitgezonden. M
Wat ze maar 1 keer zouden uitzenden. Hij was er al bang voor. Maargoed dat kan je wel verwachten als je mee doe aan een tv programma. Want het moet ook leedvermaak zijn.
Hahaha, hier ging het gisteravond zo; Ik; Wow, bij mij zit er 'in' in m'n naam en bij Ninthe ook! Man; Wow! Ik; En er zitten ook een T en een E in haar naam, net als bij jou! Man; En er zit een H in haar naam en wij zeggen wel eens 'Hoi' tegen elkaar. Daar zit óók een H in! Die man die de geboortekaartjes maakte, wist zich ook niet echt een houding te geven, haha. En dan die Jacobien, die nu ineens 'Bien' schijnt te heten.. Mijn hemel. Toen ze zo moeilijk stond te doen op straat en vorige week in dat bad, vroeg ik me echt af hoe hard ze zou schreeuwen tijdens de bevalling, als het écht pijn ging doen, maar ze heeft het óf heel makkelijk gehad, of het is niet uitgezonden..
Maar dan begrijp ik nog steeds niet waarom hij het drie keer ging uitleggen.. Dan was 1 keer toch ook voldoende geweest.? Maar goed, er was meer aan Arthur wat ik niet begreep, dus het zal waarschijnlijk wel aan mij liggen..
Zooo vanavond even terug gekeken.... Die Arthur komt niet echt over als een helder licht wel vriendelijk! Ik zou alleen nooit kunnen leven met iemand die zo feyenoord-verslaafd is dat al die shirts boven ons bed zouden hangen zeg maar dag tegen de romantiek denk ik dan! Maar ach, die krijgt vast wat andere prioriteiten als de kleine er eenmaal is (hoop ik voor z'n vriendin). Die Bien word ik steeds geïrriteerder van, evenals Arthur. Hoe nep wil je het hebben? Oh en die piraten kan ik nog steeds niet serieus nemen....
Ah die piraatjes. Nu al een fietsstoeltje kopen? je baby is nog niet eens geboren laat staan dat hij als in een fietsstoeltje kan. Ik mag toch hopen dat die vent zn baby niet in die draagdoek doet als hij op skates staat. Voor de rest, tja ieder zn ding toch? Vond bij die Bien wel maf. de eerste aflevering liet ze al die mooie kwaliteit spulletjes zien van de hema en H&M (waar overigens niks mis mee is) En nu lopen ze de petit bateau in die ze helemaal leeg kopen en hopen ze hun kind wat merkbewustzijn mee te kunnen brengen. Oh ja en je kinderwagen neem je zo niet mee. Je bent de helft vergeten muts, Bugaboo doet niet in halve wagens En die kappert van haar... Nee de box moet nog in de verf maar die gaan we de eerste twee maanden nog niet gebruiken want we hebben eerst nog een mooi wiegje. Alsof het substituten van elkaar zijn.
Ik heb het vandaag teruggekeken, maar mijn hemel! Toen hij het een derde keer wilde uitleggen heb ik vooruitgespoeld tot het andere stel weer kwam.. Vast een heel lief en leuk stel, want zo zien ze er wel uit. Maar het werkt aardig op m'n zenuwen.
Maria uit het vorige seizoen is weer zwanger. Ben benieuwd wat voor auto de nieuwe baby van papa Jeroen krijgt... vond ze leuk om te volgen.