Kerels met een kleintje

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Baukje1985, 15 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    Bedankt!

2. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.695
    519
    113
    ik wil beginnen met kijken.
    kan ik nog invliegen of volgen ze continuie de zelfde stelletjes?

3. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.132
    5.053
    113
    Vrouw
    Ze volgen wel dezelfde stellen maar als je nu begint met kijken zit je er zo in :)

4. Pisam

Pisam Niet meer actief

Mooie prater die Arthur. :D
    Maar inleiden om een schrikkeldag? :(

5. A je to

A je to Bekend lid

7 feb 2016
    944
    1.259
    93
    Wie kijkt ook.? Ik blijf Arthur toch wel, ehm, apart vinden..

6. ferry ieportunt beebie :D

Toch is het best knap dat ze weer 'zulke' stellen hebben kunnen vinden hoor, haha.

7. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Ik erger me kapot. Een meisje, ja dat hoeft ie niet. Echte kerels maken een jongen. Wat een dom gelul, wees blij dat je kind gezond is. Of dat je überhaupt een kind mag krijgen. Ik zou woest zijn als mijn vent zo zou lullen

8. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Haha daar moest ik ook om lachen. En dat ie zo overenthousiast dat halve bed afbreekt

9. Veera

Veera Niet meer actief

Nr 1 prioriteit , zsm weer in shape zijn
    Zucht

10. A je to

A je to Bekend lid

7 feb 2016
    944
    1.259
    93
    Vreselijk hè.!
    Van dat andere stel vind ik die vent trouwens ook verschrikkelijk.!

Wat dat betreft.. Om Arthur moet ik in ieder geval nog lachen.. De anderen wekken voornamelijk irritatie op :)

11. Hahaha ik lach me kapot
    Soms! Maar eer dat ik me zo liet behandelen door mn vriend, met zn "heb je de auto al schoon gemaakt?" En zn "als t een meisje was had ik t laten vallen"

Wat een volk toch 😂😂

12. A je to

A je to Bekend lid

7 feb 2016
    944
    1.259
    93
    Hahaha.. Ik vraag me ook altijd af hoe ze die stellen toch weten te vinden.

13. Roosje83

Roosje83 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.195
    11
    38
    NULL
    NULL
    Ze weten de bijzondere stellen wel weer te vinden;)

En volgens mij krijgen ze bij deelname een gratis stofzuiger. Hetty roze bij een dochter en blauw bij een jongen:D:D:D

14. Hahahaha idd!

Geweldige domme televisie dit

15. Ja maar joh, daar worden ze toch op uitgekozen.. Ze zijn allemaal nogal eh, vreemd. De één doet nog stommere uitspraken dan de ander. Geen meisje / homo hoeven, binnen 6 weken weer in shape zijn en dat als je grootste 'project' zien, een kind van een paar weken oud een 'divaatje' noemen.. Ze weten niet beter, denk ik dan maar.

Ik vind het piraten-stel nog steeds het leukst. Ze zijn hartstikke maf, maar ze denken wel over dingen na en ze zijn zó lief voor elkaar, ik vind dat echt leuk om te zien :D Ik snak nu echt naar pannenkoeken, trouwens ;)

Vond die twee mannen in de dierentuin ook leuk, trouwens. Is toch fantastisch als het je niets uitmaakt wat anderen daar eventueel van zouden denken? Mag die 'ik hoef geen meisje / homo'-gozer een voorbeeld aan nemen!

16. A je to

A je to Bekend lid

7 feb 2016
    944
    1.259
    93
    Owww ja, dat vond ik echt heel aandoenlijk.! Papa met zijn dochtertje op pad.. Kan ik van genieten om dat zo te zien.
    En de piraten zijn inderdaad een beetje maf, maar wel lief en in ieder geval zeker niet bekrompen.!

17. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Ik kan wel lachen om die uitleg die Arthur overal voor heeft 😂

18. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Misschien hebben jullie het er al over gehad hoor, maar die kapper 44 jaar?! Toch wel minstens 10 jaar ouder...

19. Nou, z'n leeftijd is niet het eerste waar ik aan twijfel :p

Oh man, ik wilde net gaan schrijven dat Arthur wel lief was met dat kleine meisje op z'n arm, en toen werd de champagne door de hele verloskamer gespoten.. Echt.. Dat kan toch niet :D

20. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die Arthur is echt een rare vogel.."want 27 +2=29.." ze was op de 27ste uitgerekend..februari is de 2de maand en bla bla bla.

En dan die moeder van bo yael die ervan geniet om weer voor het hele gezin te koken.. hahhahahahaa schept wat salade uit een bakje over op de borden. Bon apetit

Deel Deze Pagina