ferry ieportunt beebie Toch is het best knap dat ze weer 'zulke' stellen hebben kunnen vinden hoor, haha.
Ik erger me kapot. Een meisje, ja dat hoeft ie niet. Echte kerels maken een jongen. Wat een dom gelul, wees blij dat je kind gezond is. Of dat je überhaupt een kind mag krijgen. Ik zou woest zijn als mijn vent zo zou lullen
Vreselijk hè.! Van dat andere stel vind ik die vent trouwens ook verschrikkelijk.! Wat dat betreft.. Om Arthur moet ik in ieder geval nog lachen.. De anderen wekken voornamelijk irritatie op
Hahaha ik lach me kapot Soms! Maar eer dat ik me zo liet behandelen door mn vriend, met zn "heb je de auto al schoon gemaakt?" En zn "als t een meisje was had ik t laten vallen" Wat een volk toch 😂😂
Ze weten de bijzondere stellen wel weer te vinden En volgens mij krijgen ze bij deelname een gratis stofzuiger. Hetty roze bij een dochter en blauw bij een jongen
Ja maar joh, daar worden ze toch op uitgekozen.. Ze zijn allemaal nogal eh, vreemd. De één doet nog stommere uitspraken dan de ander. Geen meisje / homo hoeven, binnen 6 weken weer in shape zijn en dat als je grootste 'project' zien, een kind van een paar weken oud een 'divaatje' noemen.. Ze weten niet beter, denk ik dan maar. Ik vind het piraten-stel nog steeds het leukst. Ze zijn hartstikke maf, maar ze denken wel over dingen na en ze zijn zó lief voor elkaar, ik vind dat echt leuk om te zien Ik snak nu echt naar pannenkoeken, trouwens Vond die twee mannen in de dierentuin ook leuk, trouwens. Is toch fantastisch als het je niets uitmaakt wat anderen daar eventueel van zouden denken? Mag die 'ik hoef geen meisje / homo'-gozer een voorbeeld aan nemen!
Owww ja, dat vond ik echt heel aandoenlijk.! Papa met zijn dochtertje op pad.. Kan ik van genieten om dat zo te zien. En de piraten zijn inderdaad een beetje maf, maar wel lief en in ieder geval zeker niet bekrompen.!
Misschien hebben jullie het er al over gehad hoor, maar die kapper 44 jaar?! Toch wel minstens 10 jaar ouder...
Nou, z'n leeftijd is niet het eerste waar ik aan twijfel Oh man, ik wilde net gaan schrijven dat Arthur wel lief was met dat kleine meisje op z'n arm, en toen werd de champagne door de hele verloskamer gespoten.. Echt.. Dat kan toch niet
Die Arthur is echt een rare vogel.."want 27 +2=29.." ze was op de 27ste uitgerekend..februari is de 2de maand en bla bla bla. En dan die moeder van bo yael die ervan geniet om weer voor het hele gezin te koken.. hahhahahahaa schept wat salade uit een bakje over op de borden. Bon apetit