Ik vind vooral het stukje 'als je dan weer van links naar rechts lees zie je de a van Arthur' zo apart. Die a staat er gewoon, of je nu van links naar rechts, van rechts naar links of van onder naar boven leest..
😂😂 whahaha, neeee, die a zie je anders echt niet hoor.. 😉 Ik zou echt helemaal simpel worden van Arthur als ik een gesprek met hem zou moeten voeren, maar volgens mij zit er geen greintje kwaad in.. Ik denk dat hij heel lief is voor zijn vrouw en dochtertje.. Dat gedicht ook, hahaha, toch wel aandoenlijk.
Het kwam al om half 9, ik dacht ook dat ik mis was. Dacht toch echt dat bizarre slapers eerst zou komen...
Echt verschrikkelijk.. Ik krijg er kriebels van brrrr, en volgens mij moet hij nog uit de kast komen ofzo Ze zijn ook zo laks, ik dacht toen ik die babykamer zag van, eh moet dat niet eens in orde gemaakt worden?? Het zou mij idd ook niet verbazen dat hij met het kindje in de draagdoek doet als hij gaat skaten
Nou nou nou, het was me weer wat hoor Ik moest wel lachen dat die Paolo toch maar toe gaf dat ie een traantje gelaten had tijdens de geboorte En die piraten.... Ik blijf erbij... Kan ze niet serieus nemen... Over kleine Vanity zeg ik maar niks gedicht was kwalitatief niet zo veel natuurlijk haha maar wel echt super lief!! O o o o wat voor naam zal die kleine van het kamp-stelletje krijgen.... Weet ff niet meer hoe ze heten?
Onze jongste heeft ook een naam die al een paar jaar niet aan een meisje is gegeven en dat is echt geen schokkende niet uitsprekende naam hoor. Al vermoed ik dat het bij hen wel een ander soort naam zal zijn 🙈
Hier hetzelfde . Haar naam is in 2015 welgeteld 1 keer gegeven, door ons dus, maar durf nu al te zeggen dat die niet in de categorie valt die Danielle en Maikel voor ogen hebben . Kindje is trouwens nog niet geboren las ik!
Spannend ! hoop dat alles goed mag gaan voor haar leuk programma al vind ik sommige stukken wel apart in elkaar gezet
haha ja inderdaad ik dacht in eerste instantie wat zullen ze een aparte naam geven aan hun mannetje !! valt gelukkig nog reuze mee al heb ik de naam al wel eens eerder gehoord gelukkig voor hen is alles goed verlopen en is het kereltje gezond ter wereld gekomen nu op naar het piraten stel zullen ze hun kindje jack noemen of barbossa wat denken jullie black beard kan natuurlijk ook nog
Ze noemen het kindje in de voorstukjes Floyd?? Of ik moet het mis hebben maar dat heb ik nu 2 x gehoord haha... Ben benieuwd