O haha, ze deden zo geheimzinnig over die naam dat ik bij Ermano echt zoiets heb van: oooooo dat is toch niet zo erg?
Hoe schrijf je nou de naam van het kindje van Bien en die kapper die nog uit de kast moet komen? Florie Flori ....
Ik vind wel dat die bien en kapper het er dik boven op leggen hoor net of ze moeten bewijzen dat ze zo gelukkig zijn en het zo goed hebben met hun bubbeltjes en behandelingetjes enzo pfff die bien denk allang van haha ik heb een vent met geld of het nou een halve vrouw is of een echte kerel als hij maar dingen voor mij kan kopen Fleuri zou ik zelf niet gekozen hebben die zal voornamelijk genoemd worden naar het ijsje bij de Mac Donalds ben ik bang Floyd niet echt een piraten naam maar wel leuk je zag de liefde tussen die twee .. Bo yael zag er inderdaad echt totaal anders uit vond gaar zonder make up duizend keer knapper eerlijk gezegd een beetje To much
Als je het er zo dik bovenop moet leggen van "kijk ons eens gelukkig zijn", dan klopt er iets niet. Vandaar dat ik ook geen Facebook heb, daar werd ik er bij sommigen ook zo misselijk van...
Ja vind ik ook hoor daar houd ik ook totaal niet van en wat doen ze de hele dag beetje bubbels drinken uit eten gaan en verder ? Ze zijn in ieder geval goed voor de kleine dame. Ik denk dat de charme van het piraten stel ligt in de eenvoud ze zijn gewoon hoe ze zijn en verder maakt het ze niet uit dat de camera er bij is kijkt veel fijner weg. Wat vinden jullie van het nieuwe stel die dj ?
Ik ben echt van de ene verbazing in de andere gevallen. Je baby van een paar wekenmeenemen naar Feyenoord 😱 Of meenemen naar een boxtraining 🙈
haha ja echt mik zag het nut er ook niet zo heel erg van in kan mij best voor stellen dat tina thuis bleef hihi maargoed nu ging ben even zijn naam kwijt ook met de kleine die er net was naar de dierentuin om de dieren te laten zien zal mannen logica zijn denk ik
Het nut 😉 Ik vind het op het randje van debiel 😇. Wel super trouwens dat bo yeal BV geeft, op de een of andere manier had ik dat niet verwacht. Denk dat het wel een evenwichtig stel is en dat hij echt heel veel van zn meisjes houdt. Wat heeft het piraten stelletje trouwens een knap kindje. Vind Floyd echt een leuke naam voor bij hun. Echt zo lief hoe de kleine bij mamma ligt te drinken en die trotse pappa erbij. De eerste aflevering dacht ik echt men dat meen je niet maar vind ze steeds leuker.
Die jongen van die gehaktballen komt steeds best wel een beetje dom op me over. In het begin had ie het al over de naam Vanity waarbij hij uitgebreid uitlegde dat zijn vriendins naam Tina er ook in zit. En ook de A van Arthur. En toen begon hij over die miniatuur gehaktballen. In Tuur van miniatuur zit ook Arthur verborgen. Haha....
Zei dat net toevallig tegen mijn vriend over Bo yael over borstvoeding. Top vind ik dat is natuurlijk altijd afwachten of het lukt maar als je 22 bent en er dan voor kiest dat hoor je niet vaak !
Ja super dat bo yael dat doet, ik denk stiekem alleen wel dat ze het ook doet zodat ze snel op gewicht is. (Zie vorige uitzendingen over binnen paar weken weer op gewicht zijn) maar verder niets op aan te merken
Daar heb je inderdaad wel een puntje wat zou kunnen kloppen maargoed de kleine krijgt zo wel de beste voeding voorlopig denken we dan maar haha tot moeders weer op gewicht is Het blijven toch altijd wat apartere stellen die ze uitkiezen voor zulke programma's. Vind alleen die maik geloof ik een apart figuur echt standaard hoe een woonwagen man vaak zou zijn al is zijn vriendin natuurlijk niet anders gewend dir zal daar mee opgegroeid zijn lijkt mij persoonlijk niks dat je als vrouw steeds zo word geroepen en of de auto even mpet gaan poetsen haha en arthuur en zijn gehakt ballen ik denk dat ze hem ook wel wat dommer neer willen zetten. Tuur in miniatuur