Terreuralarm aantal Europese stranden!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door MyMiracle, 19 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    #1 MyMiracle, 19 apr 2016
    Laatst bewerkt: 19 apr 2016
  2. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Bah... Ik ga volgende maand naar Italië. Ren weekje strand. Vind dit toch niet zo'n fijn betichtje.

3. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Het os natuurlijk altijd koffiedik kijken. Maar Is het raar dat het me niets verbaasd? deze mensen stoppen nooit met bloedvergieten. Ze zullen altijd weer iets nieuws bedenken of het nu een station strand of pretpark Is ze zullen nooit stoppen.

4. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Ik ben toch blij dat ik dit jaar in Nederland blijf...

5. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik wilde het weekend van 14 november gaan boeken voor een camping aan de cote d'azur. Toen waren er die aanslagen in Parijs op 13 november, toen durfde ik niet meer zo goed en had ook Sousse in mijn hoofd. Was hier al wel een beetje bang voor. We gaan nu waarschijnlijk naar de westkust, maar we wachten tot het laatste moment met boeken.

6. saro81

saro81 Actief lid

12 aug 2014
    222
    32
    28
    Eens!! Je kunt je moeilijk opsluiten in je huis. Dus gewoon lekker op vakantie, met de trein of vliegtuig, een concert of sportevenement gaan. Hier valt geen rekening mee te houden...

7. Kleintjuh85

Kleintjuh85 Fanatiek lid

5 feb 2014
    3.992
    2.283
    113
    Noord-Brabant
    Aah bah. Wij gaan ook midden in het hoogseizoen naar de Italiaanse kust. Ik denk toch ondanks dat we pas eind juli op vakantie gaan dat dit bericht in mijn achterhoofd blijft spoken en ik dan toch niet heel relaxed op het strand zou zitten straks. Ik ben al niet zo'n strandmens dus nog een reden waarom ik lekker in het zwembad op de camping blijf.

8. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    De kans dat het gebeurt daar op de plek juist wanneer jij er bent is enorm, enorm, enorm klein.

Ik ben gewoon in Parijs geweest en overigens ookal in Brussel. Vertik het om me te laten leiden door angst.

9. Veera

Veera Niet meer actief

Las t al, blegh zieke geesten. Je echt oprecht veilig voelen op openbare plekken, ik weet t niet, wat mij betreft bestaat dat niet meer.
    Ben blij dat ik in een Noordelijk dorp woon en in Drenthe op vakantie ga, is de kans toch wat kleiner

10. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik weet van mezelf dat ik niet op mijn gemak zal zitten op het strand daar. Dat gevoel kreeg ik 13 november al. Is ook een grote toeristische camping. We gaan uiteindelijk wel naar Frankrijk maar dan naar een minder toeristisch gebied. Dan hebben we én lekker vakantie én ik voel me veilig ;)

11. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Toen wij bij de Italiaanse stranden waren kwamen er inderdaad heel veel van die verkopers bij ons....maar met leuke kettingen en omslagdoeken...

Het is triest maar wel de realiteit op dit moment...

12. regenboogworst

regenboogworst Fanatiek lid

22 aug 2014
    1.297
    75
    48
    Dit jaar blijven we in Nederland, maar in deze tijd kan het overal gebeuren.

13. LoeForceOne

LoeForceOne Fanatiek lid

28 jun 2015
    1.374
    910
    113
    Wij gaan naar de meest bekende/populaire camping aan de cote d'azur. Zit me toch niet lekker hoor. Toen het bericht kwam kreeg ik spontaan buikpijn. Het idee dat mijn zoon zoiets zou moeten meemaken, de angst en paniek. Ik zit er over na te denken om af te zeggen.

14. Alf

Alf Niet meer actief

Ik vind het ineens niet zo erg dat wij nog een jaartje overslaan met strandvakantie :(

15. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    Dat is wat ze willen dat mensen in angst leven
    Wij gaan gewoon met vliegvakantie

16. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.184
    16.521
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Inderdaad!
    Het kan ook gebeuren in Scheveningen of Zandvoort op een hoog zomerdag.
    Wij gaan dit jaar weliswaar niet naar het buitenland maar het zou me niet weerhouden middels deze berichten.

17. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Niet alleen dat maar Mallorca was zo ontzettend veel duurder dan vorig jaar dat wij dit er niet voor over hebben. En nu zitten de inwoners van Mallorca ineens niet meer op toeristen te wachten las ik in het nieuws. Dus hoe gastvrij ze daar deze zomer zijn; ik ben benieuwd!

18. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Precies. Dit soort idioten willen alleen maar angst zaaien. Het leven is te kort om in angst te leven dus ik zou echt nooit mijn vakantie afzeggen om zo'n berichtje. En nogmaals, de kans om morgen in het verkeer om te komen is vele vele malen groter......;)

19. zigzag

zigzag Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.970
    686
    113
    Vrouw
    Tja.. zoals het er nu voor staat ga ik toch naar de Spaanse kust eind juni..
    Maar zal zeker alerter zijn, al zal dat als het er op aankomt geen verschil maken. Wat gebeurt gebeurt. Was eerder deze week toen ik in een Europese hoofdstad op vakantie was ook al alerter merkte ik.

20. Logan

Logan Niet meer actief

Iedereen is nu over de zeik en ze hebben wat ze willen. Morgen kan er in elke willekeurige stad wat gebeuren, je kunt er niet voor weglopen. Dat is hard maar wel de realiteit. Na een aanslag ben ik ook altijd wat bangig maar ik wil mijn leven niet laten beheersen hierdoor.

Deel Deze Pagina