http://en.m.wikipedia.org/wiki/Empire_(2015_TV_series) Wie heeft ook gekeken gisteren? Wij kwamen er met zappen toevallig langs. Had er via Twitter al wel es over gelezen. Ik vind het n leuke serie en ook leuk om weer eens wat eh 'kleur' op tv te zien. Dat mis ik best wel sinds The Fresh Prince!
Was dat aflevering 1? Want die had ik vorige week gezien! Ik vond hem wel leuk dus ik ben benieuwd naar de rest!! Vooral dat nummer van Jussie Smollett - Good Enough vond ik erg mooi
Oh die heb ik gemist, ik dacht ook dat hij zou komen vandaag maar zag het niet in de online tvgids. Maar op de website van fox zag ik dat aflevering 2 zondag weer kwam?
Dat vind ik altijd zo raar... Ik vind een serie goed of niet goed, boeit me echt niet welk kleurtje er in voor komt. Het is dan net alsof zo'n serie minder leuk hoeft te zijn dan andere series, omdat het al ten minste 1 plusje heeft voor 'kleur'.... Ik heb het nog niet gezien, maar ben wel benieuwd.
Ik vind het niet raar en begrijp het wel. Het gaat niet perse om dat kleurtje maar ik vind dat juist en vooral bij muziek series bepaalde mensen meer soul/swoeng en of gevoel hebben. Zet er frans Bauer neer en het is een flop...
In de context van deze serie vind ik het natuurlijk ook goed dat de hoofdpersonen een kleurtje hebben, maar ik bedoel te zeggen dat ik niet snap dat iemand in het algemeen blij is dat er 'weer eens een kleurtje' te zien is. Het gaat er toch om of het een goede serie is. Ik vind dat ook afbreuk doen aan zo'n serie: alsof deze alleen maar succesvol is omdat het over zwarte mensen gaat. Ik mag toch hopen dat de serie succesvol is omdat het gewoon een goed geschreven en gemaakte serie is.
Deze week waren naar wat ik begreep de eerste 2 aflv. Wat betreft de kleur van de acteurs. Jammer genoeg word ik verkeerd begrepen, wat ik al verwacht had. Aangezien ik zelf gekleurd ben valt het mij op dat het aanbod hier op de NLse tv vooral wit is. Dat is niet negatief, dat ís gewoon zo.. Weinig donkere acteurs in series te zien en dat vind ik jammer. Dáárom vind ik het leuk dat er dus eindelijk weer eens een serie is waarin donkere acteurs aanbod komen. Eens niet de standaard 'blond haar blauwe ogen'. Daarnaast hou ik zelf wel van hiphop/R&B etc dus een heerlijke serie om naar te kijken. Het was niet zo dat het meteen al +1 was omdat de acteurs negroide zijn, maar het wekte wel mijn interesse.
Heb heel seizoen gezien via Popcorn Time en het is echt super! Wordt alleen maar beter en de muziek ook. Ik vind Terrence Howard ook echt geniaal.
EMPIRE breidt uit - Details - Nieuws | FOX NL: De nieuwe digitale zender | empire-breidt-uit Whohooo! Ik las vd week al dat Alicia Keys er in zou gaan spelen! Wat vinden jullie tot nu toe? Vind het ook tof dat Timbaland de muziek doet! Ik ben TeamCookie!
Jooo boobbookitty ik heb het gevonden😄 Ik snap helemaal wat je bedoeld metwat kleur op tv. Ikzelf ben nl maar de rest van mijn gezin niet haha En hou idd ook van dit genre op tv. In de nl series zijn er hooguit 1 a 2 gekleurde mensen te zien zo saaiiiii. I love empire ik vond het zo leuk hoe cookie en lucious om elkaar heen draaide ahhah. Wat denk jij denk jij dat cookie eattegen de reclassering heeft gezegd? Ik denk dat vermond (toch) dat heeft gedaan. Omdat de reclassering ook juist om hem vroegen op het einde. I loveee jamal echt speelt het zo goed. En andre en hakeem zijn sneaky maar wel echte gangsters zoals hun vader. Verder staat er in het artikel hier boven mary j blidge? Die heb ik niet gezien hoor. Wel naomi cambell en petty.... Ja echt ze hebben me echt te pakken met het empire fever hoor.
Ben blij dat je me begrijpt. Ik vind het goed dat deze serie er is. Het is een goede kans voor zwarte acteurs en actrices om eens een volledige rol te krijgen en zichzelf te bewijzen ipv altijd maar de sidekick te zijn van al die blanke acteurs. Ik kan me er echt kapot aan ergeren, die witte wereld op tv. In Amerika heb je tenminste echte zwarte zenders zoals BET. Hier heb je dat niet, alles word gedomineerd door blanken, het is echt een blanke industrie. Als je zelf geen kleur hebt, zal het je gewoon veeeel minder opvallen. Nee Cookie heeft het niet gezegd, dat was Vernon. Ik geloof nooit dat Cookie Lucious zo zou verraden. Mary J heeft wel in dit seizoen gespeeld hoor. Whahahah die seizoens finale, dat Cookie die Anika dat drinken in dr gezicht gooide en dr gewoon klapte whahahah ik kwam niet meer bij. Nieuwe Seizoen zit Alicia Keys ook in!!! Kan echt niet wachten Empire is in Amerika echt heel erg groot en ik snap het wel. Taraji en Terence zijn echt vreselijk goede acteurs en hebben echt een super goede chemistry samen.
Jaa vernon bedoelde ik haha. En idd dr b*tchfight van annika en cookie whahah dat koppie dan ook van cookie. Welke aflevering was mary j dan? Is me niet opgevallen ahha. Wel rita ora snoop dogg. En een week voor snoop dogg nog iemand geloof ik. Ja ik vond dat dus ook ik mis het ook wel op tv hoor. Ja je hebt dino show en raymann is laat geniet ik ook wel van maar echt de echte series is wel jammer ja. Zet tyrese maar wat vaker op dat grote scherm van ons woeee
Weet ik niet meer, zou je even op google moeten kijken welke afl Mary J was. Rayman heb ik niet zo veel mee, bij de Dino show ligt het aan de gasten, maar dat is meer cabaret. Ik heb het meer over gewone series. Kijk naar Divorce, Moordvrouw, Flikken Maastricht etc. Allemaal blanke hoofdrolspelers... In Divorce heb ik volgens mij nog geen 1x een negroide/Indiaanse/Hindoestaanse persoon gezien, dat valt gewoon op. Het zou leuk zijn als het aanbod veel meer divers zou zijn en niet net als GTST voor het gezicht 1 neger erin. En wat Turken... grootste deel van de cast is blank. Sascha kwam erin, maar waarom niet een mooie gekleurde vrouw waar alle mannen bij weg kwijlen? Waarom wéér een blondine? Ik hoop dat dat beeld ooit nog eens veranderd hier. Hahaha Tyrese, ja vroeger vond ik dat wel wat, maar hij is me een beetje tegen gaan staan door wat posts op FB en IG. Beetje vrouw onvriendelijk.