Kerels met kleintjes

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door bolkje, 1 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Serieus? Dit kan ik bijna niet geloven, wat erg :$

2. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    :$ ik was aan het zappen en dacht ik blijf ff kijken wat het is. Wat een figuren zeg! Gelukkig heb ik een normale man.

3. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Trek in hemelsnaam een shirt aan....
    Ooooh wat ben ik trots op mijn man zeg....wat een figuren zitten er in dit programma.

4. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83

En die vrouwen vinden het serieus goed. Ik had hem serieus neer geslagen

5. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    En die net dan,bier en ei om half 11 s'ochtends (hing klok in beeld) lamme vent..

6. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Hahaha :D Een box met LED-verlichting?!

7. sannie30

sannie30 Fanatiek lid

24 jan 2011
    1.050
    9
    38
    Led verlichting onder de box geplakt!! :D fantastisch toch, ik lag helemaal dubbel....

8. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Hahah die led verlichting ja 😂 omg..

En die man die niet bij de bevalling wil zijn? De mijne heeft echt geen keus hoor! ONZE baby, dus hij gaat er echt wel bij zijn hoor.
    Snap ook niet dat je als man zijnde kunt zeggen: Jowww, ik zit beneden! Als je me nodig hebt dan roep je maar.

9. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Haha wat een figuren! Ze kiezen natuurlijk ook de meest aparte koppels uit voor de kijkcijfers...
    Maar die Jeroen maakt me kwaad! :x 43 jaar en zo onvolwassen... ;)

10. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Ja die Jeroen is echt bijzonder ;) Ik zou m echt slaan als het mijn man was en zulke dingen zei... Ook hoe hij zit te kijken naar die echo, haha :D

edit: jeeeeeetje dat paard en dat aanzoek! :$

11. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Wat ontzettend verdrietig dat zijn vader de tweeling niet meer heeft kunnen zien..
    Respect voor dit jonge gezin die nu tussen de dood en nieuw leven zitten....

12. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    Heb met mijn volle verstand zitten kijken.. tjongejonge Ik ben me altijd ontzettend bewust hoe gezegend wij zijn met onze geweldige man en papa! Maar die vrouwen... tja.. heel bizar.. Ik had die kerels wat aangedaan als het de mijne waren

13. Femke86

Femke86 Bekend lid

15 feb 2014
    590
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik las ook het voorstukje over die lapzwans, waardoor ik het echt niet wilde zien (hoe een vrouw met zo'n man samen kan leven).
    Ik ben blij te lezen dat jullie hetzelfde erover denken. Faith in women restored ;)

14. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Met verbazing zitten kijken, waarop hebben ze deze stellen geselecteerd zeg?!

15. Born2beMom

Born2beMom Fanatiek lid

9 dec 2014
    1.484
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat bedoel je met je volle verstand zitten kijken? Kijk je normaal onder invloed dan oid??

16. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Haha :D:D

17. susy26

susy26 Niet meer actief

Ow erg, verwende nestenmet dr grote auto'sen luxe is wel wat voor mij... jeetje... en dat tie er niet bij wilt zijn, verschrikkelijk!

18. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.465
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Niet te snel oordelen over het 'niet bij de bevalling willen zijn'-deel.
    ik ken (via een verpleegkundige) serieus een vethaal van een stel waarbij beiden dat niet wilden. Sterker nog, de man werd in eerste instantie door de verpleegkundige overgehaald om te blijven, maar uren gingen voorbij en de bevalling zette niet door.
    Pas toen de man besloot naar huis te gaan kwam er schot in de zaak en werd het kindje geboren.
    Voor hen was dit gewoon 'hun' manier.

Als ik naar mezelf kijk: mijn man was er bij, maar als dat niet zo was geweest, ook prima. Tijdens de bevallingen was ik zo met mezelf bezig dat ik nog niet gemerkt zou hebben als hij een konijnenpakje zou hebben aangetrokken...

19. susy26

susy26 Niet meer actief

zou het zelf echt niet fijn vinden als me man had gezegd: sorry schat , ik ben er niet bij, succes.. nee vond het echt heel fijn... en geloof me , hij heeft echt dingen gezien die nog op zn netvlies staan gebrand. nee je bent samen 1... beetje gemakkelijk uitvlucht vind ik dat.

20. Mamsvan

Mamsvan Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.110
    1
    0
    Zuid Holland
    heb gister de herhaling gezien, echt verdrietig dat stukje met die oude man... overleden voor die zijn tweeling ziet. tot nu toe heb ik meest met deze koppel. vind ze zo lief..

de hageneze koppels. wow ik keek echt, ;) hoe kan je dat nou pikken van hem.. vond ze wel lachwekkend,

die koppel met die dure auto,s die vind ik nog niet zoveel. ben benieuwd naar donderdag

Deel Deze Pagina