ik was aan het zappen en dacht ik blijf ff kijken wat het is. Wat een figuren zeg! Gelukkig heb ik een normale man.
Trek in hemelsnaam een shirt aan.... Ooooh wat ben ik trots op mijn man zeg....wat een figuren zitten er in dit programma.
Hahah die led verlichting ja 😂 omg.. En die man die niet bij de bevalling wil zijn? De mijne heeft echt geen keus hoor! ONZE baby, dus hij gaat er echt wel bij zijn hoor. Snap ook niet dat je als man zijnde kunt zeggen: Jowww, ik zit beneden! Als je me nodig hebt dan roep je maar.
Haha wat een figuren! Ze kiezen natuurlijk ook de meest aparte koppels uit voor de kijkcijfers... Maar die Jeroen maakt me kwaad! :x 43 jaar en zo onvolwassen...
Ja die Jeroen is echt bijzonder Ik zou m echt slaan als het mijn man was en zulke dingen zei... Ook hoe hij zit te kijken naar die echo, haha edit: jeeeeeetje dat paard en dat aanzoek!
Wat ontzettend verdrietig dat zijn vader de tweeling niet meer heeft kunnen zien.. Respect voor dit jonge gezin die nu tussen de dood en nieuw leven zitten....
Heb met mijn volle verstand zitten kijken.. tjongejonge Ik ben me altijd ontzettend bewust hoe gezegend wij zijn met onze geweldige man en papa! Maar die vrouwen... tja.. heel bizar.. Ik had die kerels wat aangedaan als het de mijne waren
Ik las ook het voorstukje over die lapzwans, waardoor ik het echt niet wilde zien (hoe een vrouw met zo'n man samen kan leven). Ik ben blij te lezen dat jullie hetzelfde erover denken. Faith in women restored
Ow erg, verwende nestenmet dr grote auto'sen luxe is wel wat voor mij... jeetje... en dat tie er niet bij wilt zijn, verschrikkelijk!
Niet te snel oordelen over het 'niet bij de bevalling willen zijn'-deel. ik ken (via een verpleegkundige) serieus een vethaal van een stel waarbij beiden dat niet wilden. Sterker nog, de man werd in eerste instantie door de verpleegkundige overgehaald om te blijven, maar uren gingen voorbij en de bevalling zette niet door. Pas toen de man besloot naar huis te gaan kwam er schot in de zaak en werd het kindje geboren. Voor hen was dit gewoon 'hun' manier. Als ik naar mezelf kijk: mijn man was er bij, maar als dat niet zo was geweest, ook prima. Tijdens de bevallingen was ik zo met mezelf bezig dat ik nog niet gemerkt zou hebben als hij een konijnenpakje zou hebben aangetrokken...
zou het zelf echt niet fijn vinden als me man had gezegd: sorry schat , ik ben er niet bij, succes.. nee vond het echt heel fijn... en geloof me , hij heeft echt dingen gezien die nog op zn netvlies staan gebrand. nee je bent samen 1... beetje gemakkelijk uitvlucht vind ik dat.
heb gister de herhaling gezien, echt verdrietig dat stukje met die oude man... overleden voor die zijn tweeling ziet. tot nu toe heb ik meest met deze koppel. vind ze zo lief.. de hageneze koppels. wow ik keek echt, hoe kan je dat nou pikken van hem.. vond ze wel lachwekkend, die koppel met die dure auto,s die vind ik nog niet zoveel. ben benieuwd naar donderdag