ja echt, zat te janken toen ze vertelde dat zijn vader was overleden. Echt zo erg, mocht geen opa meer worden... vind ze ook samen een heel leuk stel!
Ik ook, nieuwe programmas waar ik normaal niet bij nadenk kijk ik door de reacties hier maar de programmas terug
Okay, ik heb het gezien. Het 'oudste' koppel; wat een irritante kerel zeg, zou niet mijn vent moeten zijn. Mijn man mocht tijdens de bevalling niet eens de kamer verlaten, laat staan dat hij ergens een biertje zou gaan drinken. Het is niet meer van deze tijd hoor dat de man er niet bij is. Die Hagenezen/Hagenaars(?); OMG, trek een shirt aan, jak!!!! Plus dat mn haren overeind gingen staan bij die luie houding, net of hij bij zn mammie inwoont. Dat wordt dus vette drama, want zij kan straks overal voor opdraaien als die baby er is. En die andere kerel gedroeg zich als een kleuter tijdens die cursus. Dat stelletje dat een tweeling kreeg vond ik okay. Triest dat opa overleed voor hij zn kleinzoons kon zien, echt heel triest. Moest eventjes een traantje wegpinken. Leuk programma verder, de volgende aflevering ga ik zeker weer kijken. Komen weer foute figuren in voor. Die Burberryoutfits!!! 😂 En ik zag een fotosessie met een foute naakte kerel, OMG, te erg hahaha.
Omg afl. 2 Een babykamer van 10.125,-😱😱😱😱😱😱😱 En 3 bedjes... Wat moet je nou met 3 bedjes.. Okee wieg en ledikant snap ik maar die derde.. En is het nu veranderd naar de titel van bloemetjes bijtjes baby naar kerels met een kleintje omdat t opgavefilmpje van bloemetje bijtjes baby de deelnemers zijn van kerels met kleintjes... Beetje vaag
Ik dacht dat door het berichtje van Fidel, je kan het vooruit kijken maar dan moet er weer een programmaatje gedownload worden. Ik wacht wel tot morgen.
Ik zag het, schrok ook al, dacht dat ik me vergist had in de dag waarop het komt... Maar morgen zit ik ook weer klaar!
Zo ff een babykamer van een paar duizend euro . Mijn man ziet me aankomen haha. Nou mijn schatje slaapt prima in zijn ikea bedje.
Nou ja zeg dat "onderwater" stel wat een vreselijk bazige vrouw zeg. Sorry zo praat je toch niet tegen je vent. Net zo min als dat een vent zo tegen mij zou praten. En dan dat matchen met kleding samen. Haha zie het al voor me hier. Hoef hier echt niet te beslissen wat mijn man aantrekt. Ja oke ik stuur soms een beetje bij aangezien het een echte kerel is met geen oog voor kleding maar hij heeft toch wel een eigen mening en smaak.
Jaa echt , ging erg soepel die shoot haha... Verschrikkelijk met dr 3 bedjes, bha.. luxe paardje... echt zielig gewoon
Onvoorstelbaar dat mensen een paar duizend euro willen uitgeven aan een wieg die maar een paar maandjes past he...dan had ik mn dochter nog liever in een bananendoos gestopt haha. 😂
Ik kwam niet meer bij bij die fotoshoot. Die kerel durft zich toch niet meer op z'n werk te vertonen. Ik heb ook met verbazing gekeken naar die Hagenees die steeds in z'n blote bast loopt maar vond het toch wel weer ontzettend aandoenlijk toen ie voor het eerst zijn dochter in z'n armen had.
Wahaha hier idem dito. Mijn flesje water aan geven, dat was zo ongeveer zijn bijdrage tijdens de bevalling. Niet dat ie niet wou hoor! Maar ik was volledig in mezelf gekeerd..
Ik zit het nu terug te kijken en lig echt in een deuk om het kopen van die kinderkamer. Zij hem overtuigen, dat hadden mijn man en ik kunnen zijn. Alleen wilde ik gewoon naar de babysdump en hij wilde het bedje van z'n zus 😯 En die fotoshoot was ook al zo hilarisch. Wat een verschrikkelijk stel en een lapzwans van een kerel zeg.