Die ouders gaan er ook in hun nakkie in dat bad zitten midden in de showroom. Die behoefte had ik nou nooit gevoeld in een winkel. .. En die SM .... OMG!!!
Ahh echt hè! Grote mond maar een piepklein hartje. Echt schattig, had het niet verwacht! Ja die schoonmoeder.. ik kan het gewoon bijna niet geloven. Ze krijgt het zo nog voor elkaar ook
Ik zou der niet eens er meer bij willen hebben (Sowieso mogen ze er hier niet bij zijn) Maria bv dat had ik ook niet gedacht ( sorry bevooroordeeld)
Denk dat Jeroen een echte huispapa gaat worden, zodat mammie lekker kan gaan shoppen op haar hakjes haha. Echt geweldig hoe hij veranderd is.
Mijn God wat een wijf die schoonmoeder! Gelukkig ben ik heel tegendraads tegen de mijne. (ik heb zo'n andere kijk op het leven, door verschillend milieu en werk) die zou zoiets nooit durfen flikken bij mij. Gehehehe. Door die bevalling van Maria knijp ik hem wel beetje. Wat mij straks te wachten staat haha. Mijn vent is ook niet een held als ik pijn heb en met bloederige dingen . Ik hoop dat hij ook 180 graden ombuigt net als jeroen . Mooi om te zien dat hij er toch is voor zijn vrouwtje. Hoewel ik het vanzelfsprekend zou vinden .
Ben ik nou de enige die bijna zat te janken toen Maria ging bevallen? En Jeroen die zo ontzettend verliefd is op zijn dochtertje, vond het echt supermooi om te zien. En die schoonmoeder... Afschuwelijk mens, hoe haalt ze het in haar hoofd?! Van mij mocht ze helemaal thuisblijven na zo'n actie
Ik hoefde niet bijna te janken maar ik vond het wel heel mooi. Mij verbaasde het niet dat ze borstvoeding geeft. Hoogopgeleide vrouwen kiezen het vaakst voor borstvoeding, dat blijkt uit onderzoek. Het is ook heel mooi... ik snap juist niet dat veel moeders kiezen voor kunstvoeding, gaat er zo'n fles in een pasgeborene, ik vind het niks. Maar dat is een andere discussie. Naar mijn idee werd de schoonmoeder wat erg overdreven neergezet. Serieus, haar badpak aan bij het uitzoeken van het bad? Lijkt me niet. Ik zou sowieso niet lekker in een showroom in bad gaan zitten bij het uitkiezen van mijn bevallingsbad. Die hele scène kwam mij ontzettend gescript voor. (Los daarvan: die familiefoto waarbij papa, mama en de twee oudere broers gezellig erbij zaten in een bad vol bloed, vruchtwater en andere lichaamssappen van moeder en kind? Brrrrrr. Ik zou er zelf al niet eens in willen zitten.)
Nee ik werd er ook wel emotioneel van hoor. En wat die schoonmoeder betreft, ik kan eigenlijk bijna niet geloven dat het echt is. Ik krijg een beetje het gevoel alsof het geacteerd is.
Nou inderdaad, echt te ranzig om daar als buitenstaander bij in te willen zitten En daarbij, ruimte zat? de vk en evt andere hulp moet er toch ook nog fatsoenlijk bij kunnen komen zonder dat oma in de weg zit
Die schoonmoeder had een probleem met mij. Eerst had ze ruzie gekregen met mij, en daarna mocht zie niet meer bij de bevalling wezen, en had ik haar pas een paar uur na de bevalling ingelicht over de geboorte van haar kleinkind.
Toevallig ken ik Bob , Caya en Lies heel goed. Het is familie van mijn nichtje. En ik kan jullie verzekeren dit is absoluut geacteerd !! Moest van het programma namelijk... Lies staat altijd voor hun klaar heeft een goede band met haar kinderen maar zo overdreven is ze absoluut niet.
Ik hoop dat het waar is over dat het geacteerd is. Wel erg dat ze het dan zo neerzetten want als je dat ziet denk je die moet ff langs een psycholoog. En ook gek dat ze daaraan meewerken, dan zeg je toch nee?
Je kunt er ook NIET aan meewerken hè? Wie laat zich nu zo wegzetten in zo'n programma? Inmiddels denkt half NL dat ze knettergek is.
Ik vond het ook al erg geacteerd overkomen. De gezichtsuitdrukking van Lies vond ik niet passen bij wat ze zei. Echt niks van zulk soort televisie is echt.
Ik dacht al dat ze haar uit de catalogus van 'Achter gesloten deuren' hadden gehaald. Kwam erg geacteerd over en ik had haar echt het bad uitgeperst als ze dat bij mij deed. Om maar in de bevallingstrant te blijven.
Het is dat ik haar ken hoor anders had ik het ook hardstikke gestoord gevonden hoor meiden En waarom ze hieraan mee doen vragen mijn man en ik zich ook af en helemaal op deze manier 😓
Altijd hoor je wel weer dat t in scene gezet is.. Dat het zo gemonteerd is.. Dat t moest van t programma.. Vind t allemaal een beetje vreemd, het zijn toch "echte mensen" die gevolgd worden en geen acteurs.. Dat je in bad wil bij de bevalling van je schoondochter is gestoord maar dat je acteert voor t programma lijkt me niet veel minder gestoord eerlijk gezegd