Fiets?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mama van 2 meiden, 11 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Omdat mijn mamafiets gestolen is ben ik op zoek naar een nieuwe...
    Ik zag een mooi aanbod op MP; Sparta Amazone met alles erop en eraan. Alleen...de framemaat is 50, wielen 26.
    Ik ben 1.75. Weet iemand of dit kan? Lijkt mij aan de kleine kant, maar ik zie veel Sparta Amazones van die grootte die worden aangeboden...

Groetjes!

2. PollekePiek

PollekePiek Actief lid

19 jul 2009
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet niet of de fiets in de buurt wordt aangeboden.. maar je kunt m vast wel even gaan testen! Anders in de winkel testen, en m vervolgens via marktplaats kopen ;)
    Het is toch altijd heel persoonlijk hoe een fiets fietst.. Ik ben zelf 1.76, maar heb nogal korte beentjes.. :) voor mij is deze maat prima!

3. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Ik ben 1.60 en heb de gazelle bloom met deze maten. Ik vind het niet zo fijn fietsen omdat ik niet lekker kan trappen en soms met mijn voeten de grond raak. Maar ik heb de lengte nodig om met mijn voeten op de grond te kunnen. Ik wil er dolgraag een gewoon licht fietsje 28 inch want dat fietst veel fijner alleen kan er dan geen voorstoeltje op.

4. sukkie

sukkie Fanatiek lid

8 mrt 2008
    1.166
    1
    0
    Is aan de kleine kant maar dat vond ik juist wel prettig, zo sta je namelijk altijd stevig met 2 voeten op de grond. Het bevalt mij dus prima.

5. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Is waarschijnlijk te klein! Er zijn ook kinderfietsen met die framemaat dus zou het niet doen als ik jou was, of eerst overleggen met de verkoper dat je moet passen voor je hem meeneemt.

Deel Deze Pagina