Ik weet niet wat er allemaal gaande is in mijn buik, maar sinds deze week is het echt zo enorm druk. Onze kleine is altijd al erg aanwezig, maar nu gaat ze helemaal los. Hebben jullie dat ook zo erg rond de 30 weken. Ook zie ik dat mijn buik al een beetje is gezakt. Ik voel enorm veel gedraai en schoppen zo hard dat ik ervan schrik. Al is het soms niet prettig ik geniet van elke beweging en moet er ook wel om lachen soms dat ik denk kind wat ben je allemaal aan het doen. Ben benieuwd of het gewoon aan het aantal weken ligt.
Hier ook een flinke drukteschopper, al vrij vroeg en wordt alleen maar erger doordat hij groeit en de ruimte steeds minder is. Volgens de verhalen zou de kleine wat rustiger aan het eind van de zwangerschap worden, nou hier echt niet hoor
Heb ik ook gehad ja. Wij ook een hele drukke baby. Pas vanaf 37 weken iets minder. Slaapt veel. Maar nog geregeld drukke momenten zoals nu!
Dat rustiger worden hadden ze mij ook verteld, maar hier gaat het nog steeds flink te keer in m'n buik. Heb het gevoel dat mijn buik van binnen soms bont en blauw is van het getrap en gedraai. Vooral onder mijn rechterborst, alsof mijn ribben gekneusd zijn.
Hier precies hetzelfde! Zelfs m'n moeder zei ik kan het me niet heugen dat jij en je broertje zo druk waren in m'n buik. Nou hier wel dus. Wordt er wakker van en overdag moet ik soms even stil blijven staan. Heel bijzonder hè. T gaat door m'n hele (vooral)onderbuik heen. Nog niets tegen m'n ribben gevoeld trouwens.
Hier een heerlijke rustige dame Geen harde wilde schoppen, soms hikjes en een flinke trap.. Maar over t algemeen is ze zeer rustig, lijkt enorm op haar papa