blad BV Borstvoeding

Discussie in 'Voeding' gestart door , 4 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    Ik las laatst ergens een exemplaar van het blad BV Borstvoeding (met Danielle Overgaag op de cover). Aan de verloskundige gevraagd of er nog een exemplaar voorradig was, maar dat was het enige blad en wilden ze graag ter inzage houden.
    Heb toen op internet gezocht om het blad te bestellen, maar dit kan alleen per doos van 30 exemplaren.

    Weet iemand waar ik wel een exemplaar kan bestellen of heeft iemand een exemplaar over? Ik zou het blad heel graag willen hebben/overnemen.

    Alvast hartelijk dank.


    Groetjes,
    Flor
     
  2. noura

    noura VIP lid

    27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik heb dat blad wel gehad, maar heb het niet meer. ik heb het toen gekregen van de yunio, van de kraamhulp, bij het intake gesprek hebben ze me gevraagd of ik dat hebben wou , en dat kreeg ik toen opgezonden.
     
  3. juut26

    juut26 Fanatiek lid

    28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    ik zal s zoeken momentje...
     
  4. juut26

    juut26 Fanatiek lid

    28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    sorry ik geloof niet dat ik t kan vinden
    ik heb hem gehad, dat weet ik zeker
    maar ik ben bang dat ik m weggegooid heb, (uit frustratie omdat borstvoeding bij mij zoveel pijn deed :oops: )
    Ik hoop voor je dat je er nog aan kan komen!
     
  5. stranger

    stranger Fanatiek lid

    28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Nee ik heb een andere sorry.
     
  6. Toys

    Toys Fanatiek lid

    21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Ik heb ook een andere, met Isa Hoes op de voorkant. Mocht je het blad evengoed willen hebben kun je me een pb sturen.
     
  7. juut26

    juut26 Fanatiek lid

    28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Hoihoi ik heb nog even gezocht hoor en ja ik heb 'm gevonden! Pb me even je adres dan stuur ik m naar je op..
    Enne..danielle overgaag staat niet op de cover, er staat een model op de voorkant. Er staat wel haar naam op de voorkant en een interview binnenin.
    Laat maar even weten of je m nog wil!
     
  8. Niet meer actief

    Bedankt voor jullie reacties en voor het zoeken! Ik maak gebruik van jouw aanbod, Juut. Ik heb je mijn gegevens gestuurd.


    Groetjes,
    Flor

    P.s. Oh, Danielle Overgaag staat niet op de cover? ... Zwangerschapsdementie, haha. :oops:
     

Deel Deze Pagina