Tussen soms en teveel.. Hij drinkt bij elke verjaardag en feest.. Zowieso elk weekend dus en vanavond weer ik ga lekker aan de sapjes:d
af en toe een biertje als die een lange werkdag heeft gehad.. verder met een verjaardag etc een biertje. eigenlijk helemaal niet zoveel, dus heb soms gedrukt.
Ik ben getrouwd met een slijter, eigenaar van zijn zelfstandige slijterij... Zegt dat genoeg? Nee, serieus. Hij drinkt regelmatig, maar echt niet overmatig. Sowieso praktisch nooit teveel tegelijk (tuurlijk, op een bijzonder feest ofzo is het wel eens teveel, maar dat is nog niet eens meerdere keren per jaar). Gemiddeld denk ik 6 consumpties per week? (beetje een gok) Maar dit vind ik onder geen van de categorieën vallen die in de poll staan.
Af en toe een biertje in het weekend thuis. Op een feestje altijd bier. Echter ben ik blij, want hij blijft altijd ruimschoots voor zijn grens! Heel beschaafd, haha
Mijn man drinkt altijd in het weekend bier en vaak 2 a 3 biertjes per avond. Af en toe een wijntje. Tussen soms en vaak in dus...