Bedoel je kersen of druiven? Druiven: ik spuug ze uit (maar koop eigenlijk bij voorkeur pitloze druiven), maar inslikken kan ook, het zijn kleine pitjes. Kersen: no way dat ik die pitten inslik. Zijn er werkelijk mensen die dat doen?
haha, dat zeiden mijn ouders altijd (ook bij de pitten van ander fruit, (sinaas) appels, druiven etc) Ik zeg het ook tegen mijn kinderen Hier dus duidelijk: uitspugen!
Druivenpitjes slik ik door, kersenpitten spuug ik uit. Ik zou ze nog wel qua grootte door kunnen slikken, maar ik weet nooit te stoppen en eet er zo veel, dat ik bang ben dat ik op de plee een mitrailleur ga lijken.
Lol, zat net dit artikel te lezen op nu.nl Vlaamse krijgt boete voor gooien van kersenpit | nu.nl/opmerkelijk | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl Spuug ze ook uit, maar niet op straat na het lezen van dit artikel haha
uitspugen, maar ik haal het liefst het pitje er al uit voordat ik de kers in mijn mond stop. Druiven koop ik het liefst pitloos. Vind de pitjes van druiven zo bitter
Hmm er zit wel verschil tussen subtiel je pitje uitspugen en datzelfde doen met een enorme boog... Het eerste vind ik heel normaal en het 2e hoeft van mij niet zo nodig. Spuug ze meestal direct in de prullenbak of anders eerst even in m'n hand. (Waarna ik toch naar de prullenbak moet dus eet ik de rest daar) Of ontpitten met een mesje natuurlijk. @druiven: ik vind de druiven MET pit altijd zoveel zoeter maar de rest van ons huishouden zweert bij pitloze druiven. Gek genoeg als ik muskaatdruiven koop (mijn favoriet!) zijn ze met wat pech op voordat ik er eentje heb gehad?
Nooit geweten dat er mensen zijn die ze doorslikken. Helaas ben ik nogal visueel ingesteld en zie hem al op de pot zitten kersenpitten afvuren XD
Uitspugen! Maar ook omdat mij vroeger is wijs gemaakt dat je van pitjes die je doorslikt blindedarmontsteking kan krijgen, je darmen kunnen dan de pitjes niet verwerken en dan blijft t hangen..