Ik ben dol op kerst. Ben stiekem ook altijd blij als Sinterklaas afgelopen is. Dat vond ik als kind al minder leuk. Veels te hysterisch en gekgemaakte kinderen Maar kerst is voor mij gezelligheid, lichtjes, warmte, rust en lekker eten. En de boom gaat meestal de dag na pakjesavond op. Hoewel ik in coronatijd dat eerder heb gedaan. Had echt behoefte aan die gezelligheid. En kon ook prima naast Sint vond ik. Normaal ben ik al bezig met het eten bedenken, maar ik heb nog geen idee hoeveel mensen over de vloer komen. Dit is sinds corona veranderd, en misschien dat we dat ook vasthouden. En voor grote groepen koken is wel anders dan voor een kleiner gezelschap.
Wij hebben vorig jaar 4 nieuwe kleuren gekocht. Doen we niet allemaal tegelijk maar ik was dat rode/zilver zo zat! En mijn man vond het eerst ook onzin maar heb hem gewoon meegesleept hij mocht mee bepalen in de kleuren.. met een klein beetje sturing van mij (zonder dollen, staat hier heel raar maar gewoon samen kleuren uitgezocht die we beiden tof vonden en toen we die hadden uitgezocht was hij toch wel blij )
Zoals ik laatst ook al zei toen je zwarte nagels liet zien: zou passen bij mijn ziel volgens mijn man
. Ik kijk dus echt wel heel erg uit naar alle lekkere kerstwijnen, kaasfondue, rood vlees en gintonics. Wat erg
Oh ik zag gisteren die vondels hangers online bij de bijenkorf. Wilde er eigenlijk 3 bestellen, maar vond 45 euro voor 3 kerstballen ook wel idioot veel. Ze zijn wel echt heel erg leuk.
Ja he. Zelf wil ik het glaasje rose (die is dus ook gevuld) en man mag de zak naturel chips haha. Maar ik ga het dit jaar niet kopen.
Nee hoor, dat is ook iets om naar uit te kijken! Extra als je e.e.a. een tijd hebt moeten laten staan.
Ja heel leuk, wilde voetbalschoen, hockeystick en nerf geweer en had ze al in het mandje, toen ik bedacht dat dat toch wel idioot duur was eigenlijk haha.
Helemaal leuk, vind je boom sowieso erg mooi. Heb je zelf die sneeuwspray erin gedaan of zit deze standaard op je boom. Vind het altijd zo gezellig staan, wij hebben een echte nepperd, maar zie er erg tegenop om dat dan weer te moeten verwijderen enzo. Die spray op de ramen vind ik al een heftige k..klus om te moeten verwijderen
Hier ook wit roze, zou man zelf ook niet hebben uitgekozen, maar ik vind het zo mooi en echt totaal niet kil, dat is onzin. Volgende keer niet overleggen en gewoon kopen haha. Hier de boom van 2 jaar terug. Vind het ook heerlijk rustig.