alleenstaande moeder van twee kids

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door bloementje, 13 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloementje

13 dec 2015
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haii allemaal
    Ik ben sinds kort weer alleenstaande moeder
    Ik heb twee kindertjes
    Deze kinderen zijn niet van mijn ex vriend
    Wel heeft hij de kleinste erkend en staat op zijn naam
    Met de tijd wil ik wel proberen om dat ongedaan te maken aangezien we dan allemaal de zelfde achter naam hebben dat is wel zo handig wat er nu wel moeilijk is kijk ik gun mijn ex schoonfamilie ook de kinderen een dag met kerst maar dan zit ik alleen thuis (geen familie meer) dat is niet zo'n probleem alleen heb ik wel zo iets van het is maar 2 jaar geweest dat die er is geweest en zo kom ik nooit los van hem hij wil mijn terug en ik wil gewoon echt niet meer wat moet ik nou met mijn kinderen

2. Poppedoes

Poppedoes Niet meer actief

Hoi bloementje,

Wat een lastige situatie..

Het ligt er denk ik ook aan in hoeverre jouw kinderen hem als vader zien? Dat lijkt me belangrijker dan hoelang iets heeft geduurd of dat er geen biologische band is. Je hebt je ex niet voor niets laten erkennen, lijkt me. Hoe oud zijn je kinderen? Als het in hun ogen gewoon hun vader is, dan is dat minstens net zoveel waard als een biologische vader, of 1 die langer in beeld is geweest. Verder vertel je niet genoeg over de situatie en reden van het uit elkaar gaan, om te kunnen oordelen.

Als hij bijvoorbeeld naar de kinderen toe niet goed is geweest, dan snap ik het wel.
    Kijk dus vooral naar het belang van je kinderen.

Succes!

3. bloementje

13 dec 2015
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik voel niks meer voor hem en ergerde me kapot aan hem daarom ben ik gestopt het leeftijd verschil is ook veel te groot dat merk ik aan alles eentje is 10 en de ander is 2 de oudste ziet hem niet als vader de kleinste wel ik denk ook vooral aan de kinderen ook met kerst laat ik ze een dagje gaan en dan zit ik alleen dat maakt me allemaal niet uit als die kinderen het maar leuk hebben er is heel veel aan vooraf gegaan voor dat ik tot dit besluit kwam om te stoppen ik heb ook geen familie niks dus het is echt wel een hele stap geweest

Deel Deze Pagina