Ik wil binnenkort graag een keer een kop koffie drinken met een internetdate. Is het heel raar als ik mijn zoontje dan meeneem? Hij is 8 maanden.. Hoe doen jullie dat??
Ik zou eerst eens alleen gaan kennismaken. Als het dan echt een leuke vent is, of het word serieuzer zou ik de kleine pas meenemen. Op een date is het de bedoeling dat je compleet de tijd neemt voor elkaar, dus geen afleidingen zoals een telefoon en dus ook geen kleintje erbij.
Ik zou geen kindje meenemen ongeacht de leeftijd, je kan dan niet je hele aandacht erbij houden. Ik denk ook dat je de man er mee afschrikt om meteen je kroost in zijn neus te duwen, leer hem eerst persoonlijk kennen, op internet zijn veel mannen goed in hoogspraak en charmant zijn, maar in rl kan er een awkward stilte optreden, kom er dus eerst achter of hij wel echt is wie jij denkt hoe die is. Neem de kleine mee als het tussen jullie echt serieuzer wordt
My lord dat kan echt niet! wat ze hierboven zeggen, straks is hij een freak of je schrikt hem af. Als je geen oppas wilt of kan regelen zou ik het daten nog even uitstellen.
Echt niet! Los van wat ze hierboven terecht zeggen over dat je de man niet kent vind ik dat je je kinderen hoe dan ook niet moet opzadelen met jouw liefdesleven totdat je helemaal zeker van de relatie bent. Hoe klein de kinderen ook zijn.
Goede keuze denk ik . Niet omdat het via internet is, ik zou het sowieso niet doen.. Eerst elkaar goed leren kennen.
Ik heb 'nee' gestemd. Je kind heeft er nu toch niks mee te maken met wie jij date. Ik zou mijn kind sowieso pas voorstellen wanneer een relatie serieuze vormen aanneemt.