Kerst bij ouders, zieke baby

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Warboel, 23 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    En waarom komen je ouders anders niet naar jullie toe? Dan kan je dochtertje lekker in der eigen omgeving blijven. :)

2. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Omdat er meerdere naar mijn ouders gaan zeg maar. Wij zijn ook recentelijk verhuist, dus hebben lang niet alle middelen om even een groot kerstfeestje te organiseren. :)

En gitta.
    Ze zou sowieso niet bij het gourmetten zitten. Dan ligt ze boven, op bed.
    A. Dat is gevaarlijk.
    B. Qua bedtijd redt ze het sowieso niet om wakker te blijven :).

3. Edith1987

Edith1987 Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.507
    202
    63
    Vrouw
    Zeeland
    Hier ook een ziek ventje met kerst :( Koorts heeft hij niet meer, maar zit wel helemaal vol (hoesten, snotteren) en huilt om alles! Wij gaan het gewoon proberen. Heeft hij ook wat afleiding en als het niet gaat, kan hij daar ook in bedje. En we kunnen altijd nog naar huis gaan...

4. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

20 aug 2013
    1.364
    31
    48
    Tsja, als het om een verjaardag ofzo zou gaan dan bleef ik thuis en opsplitsen zou ik zeggen maar met kerst is toch anders. Alhoewel ik dus niet in een rokershuis ga zitten met ons dochtertje en dat gelukkig bij onze ouders ook niet aan de hand is, zou ik het dus wel gaan proberen, je kunt altijd weer naar huis gaan. En als de kleine daar vaak komt dan is het ook eigen inderdaad. Hopelijk is jullie kleintje genoeg opgeknapt zodat jullie gewoon kunnen gaan.

5. cynthia1993

cynthia1993 Actief lid

9 aug 2016
    171
    0
    0
    Ik werk 18 uur en de rest ben ik bij mijn zoontje
    Texel
    Mijn zoontje van 11 maanden is ook ziek. Hangt rond de 38 graden al paar dagen. Hele zere keel en veel hoesten.
    Wij eten ook bij mijn ouders vandaag. Maar kan daar gewoon naar bed dus we proberen het gewoon.

6. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Wij gaan ook naar ouders en schoonouders. En als zoontje ziek zou zijn zou hij toch gewoon mee gaan.
    Daar kan hij ook lekker slapen en evt. kan ik me met hem even afzonderen boven of terug trekken.
    Maar ik voel me dan ook thuis bij zowel ouders als schoonouders dus zou er niet mee zitten.
    Maar je moet zelf doen wat goed voelt.
    En wat betreft de rooklucht, tja... ik houd er niet van, maar als ze er anders komt zit ze er ook in.

7. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    We gaan denk ik wel met zijn alleen. Ze heeft geen koorts meer en het beperkt zich nu voornamelijk tot snotteren en hoesten. Ze drinkt alweer beter en is weer lekker aan het kruipen en klimmen. Dus ze voelt zich ook duidelijk lekkerder.

Hele hebben en houwen gaat lekker mee. Mobiel, babyfoon etc en als het niet gaat zijn we zo weer thuis.

Deel Deze Pagina