Heb ik gedaan Anders krijgen ze een shock... maar het is daar altijd druk en er mogen maar 3 personen naar binnen....
Het is idd heel bijzonder vlees Ik denk dan niet na over hoeveel het kost maar hoe het smaakt. Goddelijk!
Ik heb het laatst gegeten. Bah bah, vond het echt niet lekker. Zo vet en dat was echt goed klaargemaakt in de geweldig restaurant. Was qua gradatie een van de hoogste die je kon krijgen, maar nee, niet mij ding. Doe mij dan maar een blikkie kaviaar
Als je bij een goed restaurant je eten besteld dan kom je daar ook al snel aan. En is het nog een koopje voor 6 personen. Je kan het zo duur maken als je wil. Wij hadden laatst twee flessen wijn. Super lekker, 10 jaar geleden gekocht. Maar waren inmiddels iets van 400-700 euro per fles waard. Gaat nergens meer over. Wijn is een goede investering zo blijkt.
Nee ik vind het gewoon niks. Ik vind het verder gaan dan mals, hou niet van die vettige smaak. Mn vriend vindt het wel heel lekker, maar due maak je dan weer niet blij met vis.
Ik heb werkelijk geen idee Vorig weekend hebben we al wat boodschappen extra voor kerst meegenomen... mijn man gaat vrijdag nog speciaal voor kerst. Heel eerlijk kijken we daar niet naar met kerst We bedenken wat we willen eten en kopen dat gewoon. Eten bestellen of uit eten doen we vrijwel nooit met kerst.
Poffertjes doen wij ook altijd. Van die kant en klare. En pannenkoekbeslag voor in de pannetjes. En stukjes fruit om erbij te snoepen. @LMSB
Niet eens iets heel bijzonders Voor 3 mensen een 4 gangen diner en voor de rest vlees om te gourmetten. Dit is wel wat luxer vlees. Dan een paar flessen goede wijn erbij en het gaat hard. Ik krijg morgen de weekboodschappen en grootste gedeelte is voor kerst en dat is ook nog 120 euro
Ik drink zelf geen wijn en had daar geen seconde aan gedacht. Ja dan gaat het idd hard met het budget.
Ik heb geen idee. Mijn moeder doet straks de kerstboodschappen. Dat is het voordeel van in quarantaine zitten
Is het ook nog een verrassing wat ze haalt? lief dat ze dat wil halen. Kom je wat tekort weet je me te vinden he.
Alles bij elkaar icl de weekboodschappen kom ik uit rond 400 euro. Wij gaan luxe gourmetten en 2e kerstdag bestellen we een lokaal restaurant. Wij zitten in quarantaine dus zijn met ons eigen gezin zonder bezoek.
We eten de 24ste de hele dag bij mijn schoonouders en rijden die avond door naar mijn vader in België en blijven daar dan de rest van de kerst. Ik realiseer me eigenlijk nu pas dat we dus helemaal geen boodschappen hoeven te doen en ook dat natuurlijk best wel duur is. Misschien even kijken of we een leuk cadeau kunnen meenemen voor mijn schoonouders en ouders
Mmm, dan denk ik dat ik de eerste keer maar Australische wagyu probeer ipv de dure Japanse, ik houd namelijk niet van vet vlees. Overigens zijn er ook wel vleessoorten, die ook heel mals kunnen zijn zonder dat ze vet zijn. Zo heb ik weleens biefstuk van een elandachtige gehad in Canada en dat was echt zo mals, niet normaal. En niet vet.
Zo zijn wij ook begonnen,in benningbroek in Noord Holland zit een bedrijf daar zijn wij toen geweest. Dat beviel goed en toen toch een stap hoger. Dat vonden wij toen al heel veel geld maar goed toen hadden wij ook minder geld te besteden. Maar dat was al heel lekker.