Ik kwam zo rond de 130,- uit (incl bier, wat ook genoeg is voor de hele week tot aan oudjaarsdag Nog schappelijk dus
Wij zijn op €185 uitgekomen inclusief wat weekboodschappen. Wij eten lekker makkelijk. Kerstavond: gourmetten 1e kerstdag: gestoofde kip, garnalen in knoflookroomsaus, rijst, penne, snijbonen en salade. 2de kerstdag: pizzarette voor het eerst, dus ben benieuwd... Alcohol wordt hier niet gedronken.
Kerstdag is niet op onze kosten dit jaar Kerstavond was beperkt Beetje oven hapjes en kaasjes : 15 euro Gourmet vlees + raclette kaas : 25 euro Groenten : 5euro Dessert : 15 euro Eigenlijk hebben wij prima gegeten en hebben we niets gemist.
Hoeveel geld het totaal is weet ik niet. Bij de Makro was het €190 maar dat was tong, haring, hapjes maar ook een paar snoep potten en sterke drank. Niet alleen voor de kerstdagen. In duitsland ovenschotels gekocht dat was voor 3 gezinnen. Maar dat is een beetje verdeeld, gewoon allemaal genieten
Ontbijt: muesli met yoghurt Lunch: met de verpleging meegegeten. Broodje, salade, ministolletje, zit nog steeds bomvol. En er staan nog tassen vol. Avondeten: pasta met vega gehaktballen in een saus van verse tomaten. (Ongeveer 4-5 euro als ik alles klaarmaak, dan kan er maandag nog van geluncht worden)
Wij hebben donderdag boodschappen gedaan voor €195 en vandaag ook nog ff wat dingen gehaald was €25 dus zitten op €220 maar die boodschappen gaan lang niet allemaal op redden hiermee sowieso tot oud en nieuw en bepaalde dingen nog wel langer.. voornamelijk het vlees tikt altijd aan. Oja en wij kopen nooit alcohol dus dat zal ook wel weer een hoop schelen. Maar goed hebben meer dan genoeg voor nu en de komende tijd dus kunnen even voort, zullen alleen nog ff tussendoor vers brood moeten halen en misschien wat hele kleine dingetjes maar dat is het ook wel
Kerstavond: geen kosten, want bij mijn ouders. 35 euro bij delicatessenwinkel voor ontbijtbeleg en borrelhapjes. 135 euro AH (weekboodschappen) inclusief 10% spaarzegels en alvast wat drank voor oud en nieuw (fris en trippel karmeliet). 115 euro kerstdiner plaatselijk restaurant.
Kerstavond gewoon gegeten Eerste kerstdag brunch voor 4 volwassenen en 3 kinderen en 's avonds kleine hapjes en snacks Tweede kerstdag gourmet met 3 volwassenen en 3 kinderen Totaal iets over de 200 euro en dat viel me wel tegen eerlijk gezegd. Zoveel bijzonders heb ik niet. Maar wel incl een doos wijn en krat bier, daar doen we langer mee.