Ben benieuwd wat je van Halsteren vond. Ik ben er +/- 2 weken geleden geweest en ik had er meer van verwacht eerlijk gezegd.
Mama en ik dachten al dat het aan ons lag haha. Ik ben afgelopen Woensdag naar Duiven geweest. Die was idd super!
Ik heb van alles in goud, koper, bruin tinten en groen tinten. En ook diverse stijlen, bijvoorbeeld: glitter, glans, mat, hout, veertjes en stof. Ieder jaar kijk ik weer welke combinatie ik ga maken. Vorig jaar was het goud, koper en bruintinten, het jaar daarvoor allemaal diverse groen tinten met houten ornamenten ertussen. Dit jaar wordt het denk ik voornamelijk goud en donker groen. Ik koop zelden nog iets nieuws, ik heb al echt (te?) veel. Maar soms vallen er dingen stuk, dus dan mag ik van mezelf weer iets nieuws
Duiven bezoeken we ieder jaar vlak voor kerst. Beetje traditie geworden. De kinderen vinden het ook altijd erg mooi/leuk. Het is voor ons zo'n 45min rijden, dus echt een middagje uit
Ik heb voornamelijk goud, brons en bruintinten voor in de boom en qua decoratie. Mijn van vind het lelijk en de kinderen ook zij willen het liefst een hysterische boom. Ik heb vorig jaar water bij de wijn gedaan: ze mogen elk een bal of hanger uitzoeken voor in de boom. Over een x aantal jaar dus een hysterische boom
Wij hebben veel groen en combineren dit met ons transparante iittala ballen. Tegenwoordig hangt er ook veel van de kids in. Qua decoratie koop ik elk jaar wel wat mooie slingers voor langs de muren, ik plaats hangers op leuke plekken en versier de boel wel. Maar ik kijk per jaar wat ik waar wil en dat koop ik dan.
Nou, gisteren de kerstdecoratie uit de schuur gehaald en deels opgehangen. Het was dus bruine, glitter ballen. Met houten decoratie en wat wit. Voor nu vind ik het prima, maar ik denk volgend jaar weer wat anders. Volgend weekend is het huis van mijn partner aan de beurt. Maar daar moet ik even nadenken over hoe en wat. Boom is geen optie vanwege een jonge enthousiaste hond. Het huis is snel rommelig, want hij is rommelig. Afijn ff erover nadenken
Ik heb vooral zilver en hout. En van die ouderwetse stenen kerstmannen en sneeuwpoppen etc. Wissel een beetje af, maar vorig jaar een hele mooie kunstboom gekocht en daar past het meeste wel in. Denk dat de boom dit jaar wel wat leger wordt want wil alleen niet-breekbare dingen ophangen ivm onze pup. Dus worden vooral lichtjes met houten decoratie en mss nog wat oude kinderballen enzo die onbreekbaar zijn erin. En dan maar hopen dat ie de boom niet omver rent Maar ik koop niet zomaar volledig nieuwe versiering dat vind ik echt zonde van het geld. Vind roze of gouden ballen toch veel te kitscherig . Het zilver en hout hebben we al 20 jaar ofzo, er komt heel soms wat bij. De stenen ornamenten zijn iets jonger en de laatste 5 jaar bij elkaar verzameld. Vorig jaar wel nieuwe verlichting gekocht, dat was echt hard aan vervanging toe en gaf erg weinig licht. Nu een mooie set die precies voldoet voor deze boom