Straks ga ik de stad in op zoek naar leuke cadeautjes voor het kerst dobbelspel. Budget is ongeveer 10euro pp. Wie weet nog leuke hebben dingetjes wat voor zowel mannen als vrouwen in de smaak kunnen vallen?
Tijdschrift, boek, fles wijn, kaarsen, pakketje met zoutjes/tapenade of iets dergelijks, vaas, kerstversiering, huissokken, sjaal
Misschien een chocoladepakketje samenstellen? Wij hebben een keer een flugelpakketje gemaakt, viel ook erg in de smaak.
Hier zit er ook altijd een staatslot in 1/5 geloof ik (iig die van 5) en krasloten. Verder staat op mijn lijstje om te kopen sloffen een set met placemats euhnn 2 mooie vazen
Bij de Xenos hebben ze hele leuke olijfhouten plankjes! Of iets van Rituals bijv. Of een leuk waxinelichthoudertje met waxinelichtjes erbij?
Een kruik of kersenpittenzak, mooie kaarsen, een tijdschriftenbon, krantenbon, kookpakket, wierrook met houder, lekkere douhegel, een fijne massageolie, bioscoopbon.. (goh.. wat kun je eigenlijk veel met 10 euro )
Goedkope sieraden (Kruidvat), nagellakjes, Staatslot of kraslot (december kalender is 5 euro en hier altijd populair) en al het bovenstaande
Hier zit er altijd wel een axe douche en/of deo in, kaarsen, snoep/chocola,. Ik heb dit jaar bij Lief! een wellnesspakket besteld van 10 euro precies en deze in een aantal pakjes verdeeld. Vaak zit er ook nog wat lolligs in. Vorig jaar een willy warmer en soms zit er nog wel eens wat in het kerstpakket wat we er bij stoppen. Deze keer een tafelbarbecue, zo'n leuk gekleurd bolletje. Vorig jaar trouwens een knuffelbeer er in gestopt, die wilde iedereen hebben met wat baby's op komst.
Cadeaubon is ook altijd populair. Maar je kan ook juist en vrouwen cadeau doen ( bijv cupcake pakket ofzo) of juist een mannen cadeau. Het gaat toch om de strijd in het spel. Grappige cadeaus zijn daarom ook erg leuk!
Ik ging altijd naar knaakland ofzo en dan inkopen. Voor sonterklaas weliswaar maar dan was het altijd: douchegel, waxinelichtjes, fles wijn, en nog iets frutseligs, geks. Zoals een notenkraker, een zakje kruidenzaad, een bol wol waar je een col van kon maken, flesjes speciaalbier en de glazen apart. Ook leuk om er iets heel fouts tussen te doen. Hier hard gelachen om eetbaar ondergoed, die niemand wilde hebben, en om een potje slijm uit de speelgoedwinkel die iedereen wilde hebben.