Kerst en cadeau's

Discussie in 'De lounge' gestart door lalleman, 16 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lalleman

lalleman Actief lid

9 jan 2008
    190
    0
    0
    software administrator/software technician
    almelo
    Wie doet er aan kerst en wie heeft het ook elk jaar weer moeilijk met cadeau's verzinnen?

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

Wij doen dit jaar gelukkig lootjes met kerst, want ook hier is het elk jaar een drama om leuke cadeautjes te bedenken.

3. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Hey hey

Hier ook heel veel moeite met kados verzinnen. Vooral omdat mijn man en dochter, mijn vader en moeder allemaal rond de feestdagen jarig zijn, dus ik moet dubbele dingen verzinnen.

4. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Wij moeten voor redelijk veel mensen kopen, dus hebben een max. van ongeveer 10 euro per persoon.
    Ik ga meestal naar de Action, hebben ze leuke, nuttige dingen voor weinig!
    Fotokaders, kaarsen, handdoeken,...dingen die iedereen wel gebruikt zeg maar. ;) En voor de kids een leuke pyjama of dvd.

Cadeau's waar ik meer over na moet denken en die echt persoonlijk zijn enz geven wij meer met een verjaardag of Sinterklaas. ;)
    Met Kerst geven wij meestal kleinigheidjes, is traditie ondertussen. :)

5. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik vind 't vooral voor mijn vriend en mijn schoonouders erg moeilijk. Voor m'n ouders, broertjes en zusjes heb ik de cadeaus al binnen. Voor Milan weet ik ook altijd wel wat te verzinnen (eerder té veel dingen die ik voor hem weet ;)), maar de rest, pff.

Vriendlief heeft ook niet echt een hobby waarvoor ik iets zou kunnen kopen ofzo en hij heeft zelf NOOIT ideeën. En mijn schoonouders kopen gewoon alles wat ze willen, dus die hebben al helemaal niks meer nodig. Foto's enzo van Milan hebben we nu al zo vaak gegeven, da's ook niet leuk meer.

6. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    De meeste moeite heb ik met het verzinnen van cadeaus voor mijn man. De dingen die hij echt leuk vindt zijn namelijk aardig aan de dure kant. En ook al had ik het geld vind ik het een beetje teveel van het goede om ieder jaar een nóg grotere tv voor hem te kopen, of weer het nieuwste snelste moederbord of andere pc-toebehoren. Gelukkig weet hij zelf ook dat dat niet kan en is hij ook blij met een seizoensbox van battlestar gallactica enzo.

Mijn man heeft geen enkele moeite om iets voor mij uit te zoeken want hij kent mijn smaak en een bezoekje aan de Six levert altijd wel iets leuks op. Oh en een paar jaar geleden was ik ook heel tevreden met de wc-bril die hij voor mij had gehaald. :)

7. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Wij doen altijd met de familie van mijn man lootjes trekken en dan moet daar een cadeautje bij van ongeveer 15 euro. Weet echt nooit wat orgineels ofzo te kopen en eerlijk gezegd ook niet zoveel behoefte aan, want van mij (en mijn man) hoeft het absoluut niet. Het ergste vinden wij nog wel dat er elk jaar weer een gedicht bij moet. Die moet dan zo lang en zo persoonlijk mogelijk zijn. Blegh.. Heb daar zo'n hekel aan! Maar ja de rest van de dag is wel altijd hartsikke leuk, dus we nemen het maar voor lief ;)

8. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.190
    113
    wij vieren 3x kerst (pa,ma en s-ouders) en trekken 3x lootjes. Budget is per lootje 50 euro dus daar kun je best wat voor verzinnen. Ik ben met kerst ook jarig maar moet eerlijk bekennen dat ik altijd genoeg weet te wensen haha

9. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    We hebben dit jaar weer lootjes..
    Schoonfamilie doet leuk mee, die hebben allemaal leuke kadootjes opgeschreven maar mn eigen familie vertikt het altijd weer :(
    Zo jammer vindt ik dat..

staat op mn pa zn lootje : zie maar..
    en op mn ma der lootje: een vogelhuisje
    Dat had ze net 10 minuten daarvoor van ons gehoord want die hadden we toen meegenomen..
    Mn broer doet gelukkig wel leuk mee die had ook allemaal dingetjes opgeschreven.

wordt straks weer kerststress hahaha

Deel Deze Pagina