Darmen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MamalovesJ, 25 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    Hallo,

Ik ben nu 12 weken zwanger en eigenlijk al geruime 2 weken
    heb ik zo nu en dan pijn in mijn buik, echt onder me navel en soms ook rechts, soms is het lang en aanhoudend (vooral s'nachts) en overdag doet het meer zeer als ik er op druk. Heb zelf het vermoeden dat dit mijn darmen zijn....Heb een moeilijke stoelgang sinds ik zwanger ben.. :)

Zijn hier dames die dit ook hebben gehad? En waneer trekt het een beetje weg? Ik had niet al met 12 weken verwacht om last te hebben van mijn darmen....Als het dat natuurlijk is ;)

2. mvm2008

mvm2008 Actief lid

18 mei 2013
    496
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaaaa is me maar al te bekend helaas. Stoelgang is.nog steeds niet wat het moet zijn, soms 3 dagen niks.en dan zit ik 4x per dag op de wc. En het was ook enorm hard en droog en dik. Natuurlijk een aambei gekregen en en steeds kleine scheutjes auw . Maar door flink veel te drinken overdag en roosvicee laxo is het een stuk beter. Maar de darmen kunnen soms nog even flink.zeer doen. Nu voornamelijk helemaal boven in de buik waar ik ze anders nooit voel en.waar ze normaal ook niet zitten denk ik.
    Echt een rot kwaaltje.

3. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    Dankje! Ik ga de roos vicee laxo proberen.

Dit voelt heel vervelend!

4. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Ja helaas .. Vorige zw en nu heb ik echt betonblokjes wat eruit komen :( heb forlax vd huisarts om de ontlasting zachter te maken.. Scheelt ook krampen .

5. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    Ja, hier ook ... heel vervelend.
    Ik gebruik 1 schep gebroken lijnzaad in de yoghurt per dag en sinds gisteren ook maar aan de magnesium, via de gynaecoloog. Hopelijk gaat het helpen...

6. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    Ik wist niet dat magnesium daar ook goed voor is ?

Ik heb nog steeds last en dit is al dag 2 pfff.

Ik eet veel fruit en drink water, maar het lijkt niet op te schieten, ook naar de wc nog niet...

7. Arma86

Arma86 Niet meer actief

Ja helaas hier ook een bekend probleem. Ik heb van de ha lactulose siroop voorgeschreven gekregen. Werkt prima heb er nu bijna geen last van.

8. Emma73

Emma73 Actief lid

19 nov 2013
    424
    0
    16
    NULL
    NULL
    Lijnzaad heeft mij goed gewerkt

en roosvicee laxo ook

9. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    Dank voor de tips dames! Roos vicee laxo hier ook geprobeerd, maar uiteindelijk krijg ik er alleen maar meer krampen van...

10. Miekjepiekje

Miekjepiekje Bekend lid

29 dec 2011
    696
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik slik probiotica en dat helpt bij mij heel goed. Ik heb ineens een regelmatige stoelgang en veel minder buikpijn.

Deel Deze Pagina