Leuk succes speelgoed voor baby

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Baileyy, Dec 20, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Baileyy

Baileyy VIP lid

Feb 12, 2012
    5,643
    1,444
    113
    Mijn zoontje is 2,5 maand. Behalve wat vierkante stoffen kubussen, knuffels en boxspiraal, knisperboekje en activity gym hebben wij geen speelgoed.
    Dat wil ik dus voor hem kopen. Ook om wat te stimuleren natuurlijk. Maar wat vinden zulke kleintjes leuk? Ik zie veel speelgoed vanaf een half jaar. Maar voor die tijd dan?

Wat hadden jullie voor succes speelgoed wat jullie kleintje helemaal fantastisch vind/vond??

2. XmoniqueX

XmoniqueX Bekend lid

Jan 1, 2011
    945
    0
    0
    Uden
    Mijn mannetje vond de vtech kleine tuinman geweldig. Ook vond hij een mobiel geweldig. Als er maar geluid uit kwam :)

3. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

May 15, 2011
    1,724
    0
    0
    Secretaresse
    een muziekmobiel, rammelaar, speelmat vanaf 3-3,5 maanden.

4. dramaqueentje

dramaqueentje Bekend lid

Jan 26, 2011
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
  5. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    Een speeltje van Lamaze is hier favoriet. Verder vindt ze de babygym, kubus, knisperfiguurtje en rammelaartje met knuffeltje (simpele van action) leuk.

6. Justy

Justy Fanatiek lid

Jul 12, 2011
    3,548
    0
    0
    Muziekmobiel zal je kleine nu geweldig vinden. Al zijnze daar snel weer uit en vinden dan de baby gym veel interessanter. Verder gewoon dingen met geluid, suces verzekerd....

7. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

Nov 6, 2006
    2,657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja, was hier ook een succes, alleen mama werd er op een gegeven moment gek van :D. Heb de tuinman toen tactisch doorgesluisd naar opa en oma, voor als ie daar is, haha...

Werkelijk waar, nu nog.... telkens als hij ergens dat deuntje hoort (we maken een kringetje") dan maakt kleine man hier een buiging, zo cute ♥

8. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

Mar 18, 2011
    4,859
    1
    0
    Lamaze was hier ook een groot succes, ze heeft de rups en Jaques de Pauw.

9. Cin85

Cin85 VIP lid

Jan 12, 2010
    12,538
    14,058
    113
    Female
    Hier is het muziekmobiel momenteel favoriet, ernaar kijken, luisteren en proberen te pakken. Boxspiraal is ook leuk om naar te kijken en proberen te pakken en verder de babygym zowel in de wipper als op het kleed. Ze probeert zowel dingen te pakken als er tegen te slaan en schoppen. Ook kijkt ze graag mee als ik haar broer voor lees, denk dat felle tekeningen interessant zijn?

10. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

May 12, 2012
    3,340
    4
    38
    Rotterdam
    Playgro de vlinder was hier favoriet, ook de muziek mobiel en de baby gym en die ringen die eerder in het topic gezegd werd

11. kawaii

kawaii Fanatiek lid

May 9, 2011
    1,364
    0
    0
    brabant
    Ja, mijn zoontje vind die ook helemaal leuk. Heb ze zelf niet, maar bij opa&oma hangen ze aan de box, en liggen ze overal. Hij vind ze geweldig! Zoveel lol me zoiets simpels.. heerlijk!

12. misa

misa Niet meer actief

Oball, google maar eens!

Share This Page