Ik heb een vraagje. Vorige week dinsdag had ik een donkere ovulatie test. Dus waarschijnlijk is mijn eisprong woensdag of donderdag geweest. Volgens mij donderdag rond 7 uur vroeg in de ochtend want voel het bijna elke maand. Nu heb ik exact 3 dagen na mijn eisprong klachten. Sinds vorige week zondag heb ik een opgeblazen gevoel. Mijn darmen trekken samen..ik heb een hele.hele.opgeblazen gevoel. En met vlagen misselijk. Mijn darmen trekken samen Door heel mijn darmstelsel dus af en toe ook boven mijn navel en in mijn zij. Ik weet echt niet wat dit allemaal is. Mijn ontlasting is normaal. Ik ben sinds kort ook beginnen met temperaturen maar pas na mijn eisprong. Mijn temperatuur is de hele tijd tussen 37 en 37 .6. De klachten trekken ook Door naar mijn onderbuik. Heel af en toe heb ik ook menstruatiekrampjes. Voor de rest totaal geen zwangerschapsymtonen of wat dan ook. Ik maak me wel zorgen want het kan toch niet zo zijn dat de klachten zp vroeg al beginnen bij een mogelijke zwangerschap? Ik had doordat ik hele tijd klachten heb net een early test gedaan maar die is naartuurlijk negatief. Over 5 dagen is mijn nod. Ik heb me sowieso voorgenomen om naar de ha te gaan als ik na mijn nod deze klachten blijf houden. Want lig alleen maar op de bank.
Er kan natuurlijk wel van alles aan het gebeuren zijn in je lichaam maar voor een zw test is het idd nog wat aan de vroege kant... Het is even afwachten nog,maar wel benieuwd hoe t afloopt,succes
Ja Maris ik begrijp er echt helemaal niks van. Ik ben normaal helemaal geen type die dingen voelt die er niet zijn. Mijn man denkt dat ik zwanger ben maar ik zit vol ongeloof. Ik geloof het bijna niet wat dat hormoon. weet niet eens hoe het heet komt pas op gang na innesteling en pas dan beginnen de klachten volgens mij. Ik ben ook heel vroeg wakker nu op mijn vrije dagen maar goed ik hecht daar geen waarde aan. Wil niet elke symptoom onder een vergrootglas plaatsen. Baal echt als een stekker dat ik niet weet wat er met me aan de hand is. Als het een virus is wil ik het bestrijden met medicatie maar weet het dus niet. #@^/÷*@*^#
Afwachten is het enige dat je kunt doen. Helaas. Een virus is trouwens ook gewoon uitzieken want daar is in principe geen medicatie voor. Hopelijk ben je zwanger!
Wat vervelend hè die onzekerheid. Wat iedereen al zegt, je zal moeten afwachten. Mijn lijf heeft mij ook deze maand behoorlijk in de maling genomen met alle symptomen die ik had.. Helaas helaas. Wachten en jezelf niet gek laten maken! Sterkte!