Kan oude baan terug kijken, maar wil niet meer op de administratie werken

Discussie in 'De lounge' gestart door lillyenco, 27 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    Meiden,

ZOals velen van jullie weten was ik een tijd geleden opzoek naar ander werk ivm een faillisement.
    Nu heeft mijn baas een doorstart gemaakt en kan ik per 1 november mijn oude baan terug krijgen.

Een baan waar ik het niet naar mijn zin had, big brother praktijken ( houden zelfs bij hoevaak je naar de wc gaat), een inwerk collega die me behandeld als een klein kind, en ik zit er als telefoniste terwijl ik voor iets anders aangenomen ben.

Nu is het zo dat ik bezig ben met 2 opleidingen en die moeten natuurlijk betaald worden. Ik heb berekend dat ik met 300 euro in de maand bijverdienste al rond kan komen...

De functie die ik per 1 nov weer op kan pakken is voor 40 uur en dat houd in dat we veel kunnen sparen. Ik krijg een 3 maanden contract die dan in januari afloopt. SOwieso wil ik in febr een parttime baan hebben aangezien dan het ziekenhuis traject voor ons begint.

Wat zouden jullie doen?

2. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ik zou het doen...
    de banen liggen nou niet echt voor het oprapen...
    en jij kunt toch ook aangeven wat je van bepaalde dingen vind???
    dingen die kennelijk niet lekker lopen??

3. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Voor die 3 maanden zou ik het zeker doen. Dan maar even wat minder prettig, maar wel werk, inkomen en tijd om verder te kijken naar een parttime baan voor na deze 3maanden.

4. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

Ik zou de baan aannemen.
    Je weet dat het voor even en dat ej het ergens voor doet.

Gewoon even doorbijten als je zo een betere toekomst voor jezelf kunt waarmaken.:)

5. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Het is inderdaad zo dat de banen niet voor het oprapen zijn maar om nou een baan aan te nemen waar je het absoluut niet naar je zin hebt hmmmmm ik denk niet dat ik het had gedaan aangezien ik jarenlang in een baan heb gezeten waar ik doodongelukkig was maar ja je moet zelf kiezen natuurlijk:D
    Mij zal het niet weer gebeuren want ik vind geld verdienen belangrijk maar je moet het ook nog wel een beetje met plazier doen en helemaal met 40 uur in de week!

6. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Ik zou het zeker doen, al zou ik dit moment wel aangrijpen om even een gesprekje met je baas te hebben en op een nette manier duidelijk te maken dat er bepaalde zaken zijn die je dwarszitten.

7. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

doen!!! ik heb ook een baan die ik niet geweldig vind, maar ik kan niets anders vinden en heb tenminste werk!

8. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

voor die 3 maanden zou ik het zeker doen.. Dat is een peride die te overzien is

9. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

Ik zou het wel doen ja! zeker als het voor die paar maandjes is.
    Niet iedereen krijgt zoiets aangeboden

10. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Ben het met de andere meiden eens, ik zou het doen! je bent even gered en daarna kun je weer verder kijken toch..

11. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ik denk dat ik het zou doen. Die 3 maanden zullen voorbij zijn voor je er erg in hebt (al kunnen dagen lang duren als je het niet naar je zin hebt). In ieder geval kun je dan ondertussen solliciteren naar parttime banen en als je dit er op hebt zitten, heb je misschien wel een leuke parttime baan gevonden. Het is gewoon moeilijk om momenteel aan de bak te komen.

12. Quiliana

Quiliana Actief lid

21 jul 2010
    210
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    Ik zou het ook doen, het is de manier om misschien eens goede en duidelijke afspraken te maken met je baas over wat je dwars zit/zat of wat niet lekker loopt/liep.

3 maanden is zo voorbij, kan je in ieder geval ademhalen en verder kijken naar iets leuks...

13. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    dank jullie meiden! Ik ga ht ook doen, heb er al ja op gezegd.
    Heb morgen wel een bijeenkomst van de thuiszorg... ga ik toch even heen om te kijken of dat wat is. Daar zou ik part time kunnen werken ( vlakbij huis)
    Is het niks begin ik maandag gewoon weer bij dat bedrijf.

Het zou idd prettig zijn om even wat bij te verdienen en dan langzaam voor mezelf te gaan werken...

Deel Deze Pagina