kerst en zwangerschapsmeldingen

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door nana1980, 16 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Mijn decembermaand van 2010 heb ik jankend onder de dekens doorgebracht.
    Ik was die maand echt overspannen.

Ik begin me nu ook steeds meer te beseffen hoe gezegend ik met mn ICSI kids ben.
    Nu ben ik diegene waar anderen over denken: "Pff hun ook al(weer)"

Dikke knuf voor alle wens-mama's!
    Hoop dat 2014 een goed jaar voor iedereen mag worden.

2. Ik dacht dat ik er minder moeite mee zou hebben, maar kerst lijkt wel hét moment waarop iedereen z'n zwangerschap door je strot wil duwen. Man, ik heb de afgelopen week tig mededelingen op facebook voorbij zien komen. En echt, er zitten meiden bij wie ik het ontzettend gun, maar ook meiden die direct verkondigen dat ze nu tijdelijk even niet kunnen blowen, maar dat ongetwijfeld ooit nog wel eens zal doen, want een baby hoeft natuurlijk niet te betekenen 'dat je leven voorbij is' e.d. Echt, bah!

Zag laatst ook voorbij komen dat iemand een roze shirtje aanbood, want haar vriendin 'kreeg helaas een jongetje'. Ik kan wel omschrijven wat ik van zulke mensen vind, maar dan verandert ZP een heleboel van mijn woorden omdat die hier niet zijn toegestaan ;)

3. sita90

sita90 Niet meer actief

herkenbaar dit..
    Wij zijn al 3,5 jaar bezig. Zus in 1 x zwanger en heeft nu een kindje van 3 maanden. Schoonbroertje word vader, hadden pas 5 maanden iets en schulden van hier tot TOKIO. ''Ongelukje'' ondertussen is het echt wel gepland!
    Bah... Ik had echt gehoopt het met kerst mede te kunnen delen wat ook wij papa en mama zouden worden.. Helaas een vroege miskraam gehad ik oktober, anders hadden wij het echt mede kunnen delen met kerst:(
    Ik heb er andere jaren niet zoveel moeite mee gehad als nu, maar dat is ook logisch. Inderdaad staat nu alles in het teken van zwanger zijn en baby's krijgen.
    Ik kreeg een kerstkaart van mijn zus met standaard tekst en daaronder ; En een nichtje/neefje voor ****. Ze bedoeld het super lief (ze weet niet van ons proberen) Maar soms komt ook zoiets zelfs hard aan.
    Ze heeft het er namelijk heel vaak over; dat wij maar snel een neefje of nichtje voor haar kindje moeten maken.. ze moest eens weten;)
    Ze bedoeld het natuurlijk allemaal heel lief, maar van haar komt het soms extra hard aan omdat ze eerder altijd zei; ''Jij wacht op mij he, ik wil eerder zwanger zijn dan jij.''

Pfffff en dan komt nu oud & nieuw ook nog.. Weer een aantal zwangerschapsaankondigingen denk ik:(

4. Ger

Ger Actief lid

3 jan 2014
    246
    0
    0
    Soms is het gewoon bemoedigend om te lezen dat anderen ook ervaren wat ik ervaar. Mijn schoonzusje is bevallen van een prachtige dochter op kerstavond. Op KERSTAVOND?!?! Dat kwam even hard aan zeg! Op eerste kerstdag op kraamvisite in het ziekenhuis. Dat viel me zwaar maar ja het is kerst en thuisgekomen heb ik mezelf flink verwend met chocolade. Later die week gingen we nog een keer op visite. Mijn man wilde zo graag nog een keer langs bij zijn broer. Dus ik mee. Eenmaal thuisgekomen kon ik niet meer ophouden met huilen. Al 3 jaar bezig soms is het zo hard. Toch kan ik de hoop nog steeds niet opgeven en dat is mijn goede voornemen voor 2014 geworden. 2014 het jaar van de goede hoop ik hoop met iedereen mee...;)

5. Pascale

Pascale Actief lid

20 jan 2013
    199
    0
    16
    Vrouw
    Roosendaal
    'Gelukkig' zijn de feestdagen voorbij. Hoewel het nooit op een gelegen moment komt dat een ander het geluk vertelt, als je zelf zo lang op een wondertje wacht, maar 2014 biedt nieuwe kansen.

Ik hoop voor iedereen op een vruchtbaar jaar.

Dikke knuffel voor jullie allemaal!

Deel Deze Pagina