Alweer met z’n 8en gourmetten met 1 gourmetstel in het midden, waardoor mijn kerstdiner bestaat uit 1 mini hamburger, 1 minibiefstuk en verder stokbrood en salade... Maar geen ergernis dit keer. Gelukkig kookt m’n schoonzus dit jaar voor de hele club!
Dat kan je dan toch al van te voren aangeven? Kunnen we oo tijd eten, dan kunnen we op tijd naar huis
De enige frustratie hier is dat mijn peuter opeens besloten heeft dat slapen zowel 's middags als 's nachts eigenlijk overbodig is, zodat hij daarna de hele tijd super-mega-sjachie is. Dat drukt de feestvreugde een beetje. Maar verder heerlijk en gezellig, allemaal!
Hier geen ergernissen. Gisteren dagje bij schoonouders geweest. Helaas was onze middelste na haar middagslaapje ziek. Kon niks binnen houden. Als ze gespuugd had wilde ze weer iets eten, maar dat kwam er ook zo weer uit. Zo zielig. Vandaag gaan we naar mijn ouders. Broer en schoonzus komen ook met de kinderen. Mijn zussen met aanhang(sels) gelukkig niet. Dan heb ik vandaag tenminste ook geen ergernissen. We gaan gourmetten.
Wat bof ik toch met mijn ver weg niet kerstvierende schoonfamilie Gisteren pyamadag met de kinderen lekker films gekeken en vanavond kookt mijn moeder voor ons. Enige ergernis hier dat alles dicht is en ik nu geen brood meer heb voor het ontbijt...
Hier hetzelfde! Behalve de cola, dat was een sapje, haha. Voor die 2 dagen geen ramp wat minder gezond. Wij eten ook niet echt gezond tenslotte die dagen.
Ik ben in principe het hier altijd mee eens en helemaal niet moeilijk (aangezien mijn zoon altijd mega verwend wordt qua eten bij m’n ouders) maar ik had het nu over 3 chocoladekoeken en 5 chocolaatjes en een zakje snoep bij m’n oudste die dus overgaf. En een hap slagroom bij m’n baby die nog nooit vast voedsel had gegeten. Dan valt het voor mij even niet onder het is tenslotte feest. Want voor ons werd het toen even minder een feestje
Geen jumbo open? Was zelfs in t nieuws dat er heel veel supermarkten open zijn. Mijn man heeft gistermorgen alles heel rustig op zijn gemakje gehaald voor het diner savonds.
Nee, er was hier in nabije omgeving niks open. We zitten nu aan de ontbijtkoek. Niet echt een voedzaam ontbijt, maar het is feest he... Om 12 h gaat de supermarkt straks open, dus voor de lunch kanik wel wat halen.
Geen melk/ei/bloem in huis voor snelle pannenkoekjes? Ik had laatst doordeweeks geen brood en geen tijd om voor school nog wat te kopen, dus snel pannenkoekjes gebakken, groot feest Maar ontbijtkoek is ook lekker natuurlijk!
Oh wat heerlijk! Hier ook zo’n mazzel! Ik heb al in alle rust 2 kopjes koffie op en ik hoor nu de jongste door de babyfoon wakker worden Dit zou ik ook echt niet tof vinden. Heeft je baby niet ook krampjes gekregen, of viel dat nog mee? Ik heb het ‘geluk’ dat mijn oma ons altijd volpropte ondanks ingrijpen van mijn ouders. Totaal respectloos. Dus mijn ouders zijn juist uitermate voorzichtig zich nergens mee te bemoeien mbt opvoeding en eten.
Gisteren een prima dag gehad maar mijn enige ergernis is dat er nu weer een kerstdag is. Ben er een beetje klaar mee whaah Heel de mnd december is het hier druk. Sint, twee kinderverjaardagen ,ben er zat van. Nu straks weer boodschappen doen, loop helemaal leeg deze maand
Vandaag? Had ik niet erg gevonden. Morgen en donderdag werk ik wel. Man is thuis dus heb nergens omkijken naar, heerlijk.