Cyntje, je moet een paar keer op die knop klikken die je hebt gevonden en dan zie je een gat. Dan kun je daar de ijzeren staaf doorheen doen en dan heb je de hendel voor de kraan.
Op het schilderij zie je met een vergrootglas een code. De vakjes die je ziet corresponderen met de vakjes op de memo. De noten corresponderen met de glazen (maken geluid als je er op slaat). Als je dan de volgorde van de code aanhoudt en die glazen aantikt met het stokje kun je de koelkast open krijgen.
Links is 1, en rechts is 8 hè. En je hebt ze pas goed aangeklikt als die blokjes erboven rood worden. Lukt het dan wel? @ Cynthia, je moet dat ding met dat ijzeren staafje samenvoegen, eerst even dat ijzeren ding vergroten, omdraaien, en dan dat ijzeren staafje eraan maken en dan op de kraan zetten.
Ik vind deze wel moeilijk hoor. Ik zit alweer vast. Ik snap niets van die code in de koelkast. Nog even speuren dus.
Ja ik zit daar ook vast, maar ik stop er ook mee, want ik ga nog even lekker tv kijken en dan naar bed! Morgen ga ik weer verder.