Oh sorry rose, jij was al voorbij de bekers met water. Moet iemand die nog oplossen anders help ik even.
Als je het boek opent zie je letters die volgens mij corresponderen met de eerste letters van de week (in het engels dan). Bedoel je dat?
Ja op alles... echt alles gaat zoals het zou moeten. Uit ellende heb ik de walktrough bekeken van het waterding en ik doe exact hetzelfde als wat hij doet... Vakjes worden wel rood, ik sla met het houten stokje, en er zit water in, muntje ook gebruikt, de volgorde is ook goed.... Niets helpt. Nouja, ik ben wel blij dat ik niet de enige ben, maar leuk is anders... Heb wel het andere memootje gevonden onder de witte kast... Kunnen jullie die gebruiken voor het kraken van die andere code?
Ja, als je begint met het logo dat correspondert met de M van monday dan kom je er en dan gaat er iets open. Wat dat is, daar moet ik nog achter komen.
Baby blue, even denken wat er mis kan gaan. Je hebt dus ook de memo met de muzieknootjes. En je hebt de code al kunnen zien op het schilderij?
eerst de m, dan de t (logo wat twe keer voorkomt, maar dan kies je die waar een 1 bij staat), dan de w, dan het tweede logootje dat correspondeert met de t, dan de f en dan twee keer de s (eerst die met het 1tje en dan die met de 2 er op).
Het zijn idd de eerste letters van de dagen van de week! Monday Tuesday 1 Wednesday Thursday 2 Friday Saturday 2 Sunday 2 Groetjes Cynthia
Dat blauwe ding dat op slot zit ben ik ook al uit. Dusssss als ik iemand kan helpen met de koelkast puzzel, plankjes puzzel of blauwe bal puzzel.... geef een gil! Groetjes Cynthia