Ik ben klaar Maar jeetje.... wat zijn die spelletjes toch moeilijk! Voel met toch wel een klein beetje dom hoor Groetjes! Cynthia
Nee, ik heb me echt suf getikt op die waterdingen... Ik geef het op. Ik zie niet wat ik verkeerd doe, als ik überhaupt wat verkeerd doe. Jammer, want er zit nu toch wel aardig wat tijd in... Ik ga nu ook lekker slapen... dat hoop ik dan maar. Het spel zal me vast de hele nacht gaan achtervolgen Ik hoop dat het jullie gaat lukken... Trusten allemaal!
Cyntje, ik vond sommige codes ook echt vergezocht hoor. Baby blue. Heb je per ongeluk toevallig niet een glas gemist met vullen? Misschien nog eenmaal proberen (snap goed dat je gefrusteerd raakt, ik had dat straks al toen ik niet onder het bureau kwam). Met het houten luciferlijkende stokje op het meest linker glas klikken totdat er 1 vakje rood is (soms raak je een glas niet goed en dan wordt het vakje niet rood). Dan het derde glas van links, het vijfde glas van links, het tweede glas van links, het vierde glas van links, het 6de, 7de en 8ste glas van links. Let goed op dat de vakjes rood worden. Als het goed is worden na de laatste slag alle vakjes rood (of had ik nog een keer op het muntending geklikt, dat weet ik niet meer zeker). Als dat niet lukt dan weet ik het niet meer. Wel balen hoor, dan zit er misschien een foutje in ofzo.
Rose, achter een kopje ligt een sleutel als het goed is. Die heb je gekregen na het plaaten van de houten plankjes.
Ik ben er ook uit. Ik kan ook helpen met de bal. Niet verder scrollen, als je het nog niet wil zien. Op deze volgorde: blauw rood groen lichtblauw paars wit geel zwart
Na het openen van die bal dan moet je de kleuren aanhouden die op de memo staat. Je mist wat letters maar je komt wel een heel end. Dankzij photoshop weet ik dat de onderste bl black moet zijn en wat wit is. Als je de rondjes in die kleuren zet dan krijg je de laatste sleutel.
Ben inderdaad bang dat er een foutje in zit. Heb de walkthrough nogmaals bekeken... Ik doe echt niets fout. Baal er best van ja... Nouja, morgen weer fris aan een ander spel beginnen dan maar... Hoi hoi... ik ben nu echt weg Succes nog even hier
Oh, dubbelop . Ik vond deze niet de leukste omdat sommige dingen echt vergezocht waren. En balen dat BabuBlue niet uit die glazen kwam. Zo frustrerend is dat als zoiets niet lukt. Nee, dit spel is geen aanrader, als ik alleen was geweest had ik het al heel snel opgegeven.
ik ga ook maar naar boven, vriendlief ligt al in bedje moet er 5 uur weer uit. Blij dat ik nog vakantie heb een week.
hebben jullie poco poco 2 al gespeeld? ik ben ermee begonnen maar snap het niet meer, ik denk dat ik naar bed moet. http://www.t2bp.net/pocopoco/t2bescape2_en.html morgen maar opnieuw beginnen
Ik heb hem ook klaar inmiddels. Ik vond zeker die codes op dat bord in de koelkast erg ver gaan. Maar goed, we hebben het voor elkaar gekregen. Alleen was ik hier echt noooooooooooit uitgekomen! Vind dat ik al heel wat geleerd heb vandaag Truste
Kennen jullie deze al? (ik heb geen zin om 140 pagina's door te spitten als jullie het niet erg vinden http://neutralxe.net/esc/sphere_play.html