ik heb poco poco 2 vanmiddag gedaan. vond um erg leuk. @ elmo die code voor de kluis: wc papier natmaken en dan op de zijkant van de plantenbak doen en dan die code intoetsen
Klosje garen en een rekenmachine gevonden Mmmm Wat kun je met die 2 kikkers naast de deur? Groetjes Cynthia
deze is wel lastig heb alleen 3gekleurde vierkantjes,een magneet,een liniaal ofzo,lucifer,batterij en een bordje
Kan iemand ons misschien ietsje verder helpen? Linker witte hangkastje op de zijkant (linker) klikken dan kom je er aan de zijkant in.... Maar nu zit ik vast... kweet het niet meer Groetjes Cynthia
daar heb je een sleutel voor nodig en een handvat. dat handvat is een berenkop. die op de kist is de eerste en die kan je er met de liniaal uithalen
ik heb nu nog: een oranje, rood en paars vierkant ding magneet, batterij, zo'n beertjes vorm, een een boekenlegger... ik heb het muntje in de trein gedaan daar, code ingevoerd.. hoe krijg je nu die sleutel er daar uit dan?
pennlight zit linksonder de deur. je hebt ook een sleutel nodig naast de berenkop. muntje in het huisje van de trein dan krijg je een code. naar xylofoon code spelen en dan met magneet en touwtje sleutel pakken.
Waar is het huisje van de trein? De berenkop uitvergroot bekijken... op klikken dan draait ie zich om. Dan kun je hem op het bovenste laatje zetten Groetjes Cynthia
zijkant linkerplank een klosje touw en knopje indrukken (plank onder de klok) huisje van de trein: als je voor de bank staat kan je naar het tafeltje midden in de kamer daar op de grond staat het huisje