Als je met die hamer een baksteen pakt, kan je die baksteen achter de ridder op dat ding leggen, dan blijft dat naar beneden zitten. En dan kan je het schild van de ridder pakken, die heb je later nodig.
Waar vind ik de rest dan? Krijg vaak teksten...maar dat is dus ook Japans. Verloren zaak...dan stop ik er namelijk mee. Ga jullie niet steeds lastigvallen...
Dames ik ben nu gestopt. Moet vannacht nog werken dus ik ga even nog gezellig met kwebbelman op de bank. Veel game-time nog. Kwebbel
Ik doe ook weer mee! Net ff geslapen want ook ik moet vannacht werken! Kwebbeltje..... je bet niet de enigste die vannacht wakker moet blijven Groetjes Cynthia
off-topic dat jij dat kan van te voren slapen...jaloers...... Maar ik hoef maar 1 nachtje gelukkig. Werk ze straks.
Mmmmm ik 2 nachten... pffff. Maarja dan zit ik meteen in het ritme voor oud en nieuw Ik heb maar 4 plankjes waar zijn de anderen? Ik heb de schaap, paard Leeuw en aap. Groetjes Cynthia
Ik heb nu ook vier plankjes, welke kan ik dus niet zien...het rode bordje, een hamer en ik heb een aantal diertjes gezien, kon deze niet pakken
Elmo, als je zo'n plankje uitvergroot kun je de rechts onderste hoekje klikken een paar x, dan draait ie om. Groetjes Cynthia
ik doe ook weer mee! heb nu 4 bruine vierkantjes, een rood muntje, een schild en lucifers.. heb ook het bovensta laadje open gekregen.. en ik heb hout in de openhaard liggen... en nu?!
Dank je wel! Maar wat dan met bijv. het olifantje dat ik heb gevonden? Wat moet je uberhaupt met die plankjes? Die draak boven die haard en die klok...daar moet toch ook wat mee zijn?
Wie kan mijn ietsje verder helpen? Ik heb de schaap, paard, leeuw en aap bordjes... hout in de kachel, muntje en de hamer... whats next? Groetjes Cynthia