die blokjes moeten in een bepaalde volgorde in de middelste la en dan krijg je olie of fikkie te stoken
Hebben de tekentjes te maken met de tekentjes die op de dierenkleertjes staan in het boek? Maar dan heb je nog maar 3 plankjes goed liggen als dit zo is? Gr cynthia
Hallo! Welke zijn jullie aan het doen? Kan ik nog inhaken of zijn jullie al ver dat ik even wacht op jullie?
ik ben eruit! ergens was een plaatje van een olifant in een driehoek. in het middelste laatje heb je een kistje en daar staan tekens op dan moet je ze op de goede plek leggen. ik wist er maar 2 en de rest heb ik gegokt.
ok ik heb de haard aangestoken, zwaard gepakt, ermee gedaan wat je moet doen, nog een sleutel, onderste la geopend, daar kwam een blauw muntje uit, in de bloemenvaas ding gedaan en heb nu nog over: een pil in een potje, een schild, lucifers en een foto van de draak.
Ooooh demi, deze zijn echt leuk. Ik heb die volgens mij jaren geleden gedaan. Vooral hoe de spellen eruit zien, er zijn er nog meer van deze makers. Ik doe gewoon mee want ik weet echt niet meer hoe deze spellen gespeeld moeten worden.