als je die klepel naar links doet zie je hoe de muntjes moeten van dat linker schaaltje en zo ook met rechts. als je straks de deur open doet schrik dan niet. ik schrok me kapot
ik heb de kleuren nu in de juiste bakjes gedaan, met die bloemetjes...op de tijden dat de klok voor elke kant aangeeft. Is dit de bedoeling?
je hebt in totaal 2 blauwe en 2 rode muntjes.. die moet je leggen zoals de klok dat zegt.. en dan kan de deur open als het goed is
Jeetje....had niet gedacht dat ik in staat was zoiets uit te vlooien...dat van die klok en die muntjes dan...hahaha Ja, nou die draak nog
ja kweet het ook niet! kheb het schild eerst gebruikt.. en toen moest ik nog het zwaard gebruiken denk ik.. maar k krijg het niet voor elkaar!
je moet klikken op de vleugels en op de ogen en dan onder zijn kop. op elk ding net zolang klikken tot er tekst staat
Oke ik ben er weer. Die draak moet je ook nog verslaan Even denken hoor, je moet het schilderij van de draak aansteken met de lucifers, dan zie je daarop waar je de draak kan raken met het zwaard. Je moet dan wel eerst even met het schild op de draak klikken.