ik krijg die vleugels en hals dan weer niet aangeklikt..je hoort dan steeds een getik....alsof mijn schild daar zit
Die link die Demi net gaf is wel heel erg leuk, alleen kun je die best goed alleen af en niet met hulp. Je hoeft ook niet op zoek naar items en puzzels oplossen. Maar dat spel ziet er wel echt superleuk en grappig uit.
Deze is dat, maar je komt er best makkelijk doorheen. Misschien moeten we er eentje zoeken die je weer met ijn allen tgelijk kunt doen en samen moet oplossen.
Uitleg veld 1: Ben je bij het eerste veld elmo? Je moet dat blaasding uit zijn mond klikken en dan als sleutel gebruiken in dat sleutelgat. Dan moet je draad van de lift er terug opleggen en dan op de rode knop klikken. Dan kom je op je skies naar boven. Je moet dan de helling afskien maar dat lukt alleen als je op dt poppetje klikt wat in de weg zit. Die loopt dan weg en dan kun je naar beneden skien.
Ik wil ook weer meedoen! Die laatste lijkt me goed, alleen hoop ik wel dat het licht aan mag. Gaan we al beginnen?