Ik heb tot nu toe een joystick en een stekker. Ziet r wel flitsend uit, maar wel fijn als dadelijk eens het licht aan is .
Die plant wil ook graag licht Mar dan zijn jullie verder dan ik. Ben de kamer al een paar keer rond geweest, maar heb nog niets.
Je kunt ook tidjelijk dingen verplaatsen en dan vind je ook items. Bijvoorbeld de prullenbak opzij schuiven of een kussen.
Oh sjit...pak ik ff drinken, loop meteen achter de feiten aan. Ik doe en poging maar ben dus niet zo snugger... Niet te vlug dus
Of briefjes/kaarten op de salontafel . Ik heb de laptop ook aan maar nog geen code. Even verder zoeken.
Ik ben bezig met de escape met de balletjes. Ik heb de badkamer inmiddels open. Maar wat moet ik met dat schilderij met die bloemetjes? Ik kan klikken wat ik wil, er gebeurd niets...
Je kunt dingen combineren. Ik heb een magneet met een bestuurbaar autootj gecombineerd (beiden uit bureau nadat ik de lades open had gekregen). Ik wil daarmee de sleutel onder de bank pakken maar dat is me nog niet gelukt.
Als je het plaatje bekijkt, kan je het voorwerp met de pijltjes ernaast laten draaine. Misschien een domme opmerking, maar wel handig om te doen.
Ik heb nu het autootje met magnet naast de bank gezet maar ik krijg het niet voor elkaar om hem te bewegen.