http://neutralxe.net/esc/switch_play.html (net uitgespeeld, nou hier een beetje aan het helpen, dus 'm nog een keer aan het doen )
Ik ben nu bezig met de andere kerstminigame en dan probeer ik die daarna. Wat hebben we het toch druk he .
Eerlijk gezegd weet ik niet meer hoe ik het donker kreeg.. Ik klikte ergens op... Euh... wacht... als je tegenover de vogel kijkt dus die muur... dan zie je daar een knopje... daar heb ik op geklikt... Miepie - Ik heb het papiertje weer omgedraaid... de rastertjes zoals ze daarop te zien zijn in het codeveld op het deurtje van het dressoir ingevoerd en vervolgens het muntje in het gleufje gedaan... maar het muntje valt er steeds weer uit... Weet jij raad?
Kijk even naar die groene muur, is dat hetzelfde? Misschien juist precies het tegenovergestelde doen? (dus alle knoppen 1x indrukken)
yeah gelukt idd in dat doosje alleen ik had zo vaak gekeken maar hij was steeds leeg en ineens zat het zaadje erin. bedankt!
Ik heb terug gelezen maar kom niet verder. Heb behalve het rondje alles in de vormenstoof. Hoe kan ik in godsnaam iets openen? Bij het buro of die rode kist? Kwebbel
bovenste la ook al open gemaakt? Met de schaar dan het touwtje van dat speelgoed afknippen, 2 stokken bij elkaar doen (door in te zoomen) en vastbinden met het touwtje, dan het luik in het plafond opendoen en dan heb je een 2e sleutel...
Als je daarop inzoomt (vergrootglas aanklikken in de rechterbovenhoek) en 'm dan weer aanklikt, dan breekt ie >> zit een sleutel in.